شناسه خبر : 31361
چهارشنبه 08 بهمن 1393 , 13:14
اشتراک گذاری در :
عکس روز

انتشار 1700عنوان کتاب در حوزه ایثار و شهادت

به گزارشخبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، سردار انصاری قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران امروز چهارشنبه در مراسم آیین رونمایی از کتاب "فرماندهان ورود ممنوع" با اشاره به نقش آفرینی شهدای تخریب چی دفاع مقدس، اظهار کرد: تخریب چی در خط مقدم مجاهدی است همواره کننده راه برای سایر رزمندگان و مجاهدینی که وارد میدان تخریب چی می‌شدند.
 


وی در ادامه تولید تمام کتاب‌های عرصه دفاع مقدس را ستود و گفت: کتاب‌های عرصه دفاع مقدس، حماسه‌های  گذشتگان را به  آیندگان منتقل می‌کنند.

قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران با تاکید بر اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت افزود: فرهنگ تخریب چی دوران دفاع مقدس تولید فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال به آیندگان برای فراموش نشدن حماسه در جامعه است.

سردار انصاری ادامه داد: افتخار بنیاد شهید و امور ایثارگران انتشار 1700عنوان کتاب در حوزه ایثار و شهادت است چرا که این رشادت‌ها و فداکاری‌های فرماندهان دفاع مقدس باید در جامعه انتشار یابد تا آیندگان به این حماسه‌ها به عنوان افسانه نگاه نکنند.

لازم به ذکر است در آیین رونمایی از کتاب "فرماندهان ورود ممنوع" پیشکسوتان تخریب چی کشور خاطراتی از آن دوران را بازگو کردند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi