شناسه خبر : 31362
چهارشنبه 08 بهمن 1393 , 13:17
اشتراک گذاری در :
عکس روز

خانواده های شهدا، سرمایه های جاوید انقلاب

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، در آستانه فرارسیدن دهه مبارک فجر رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی صومعه سرا، بنیاد شهید و امور ایثارگران و تعدادی از مسئولین شهرستان صومعه سرا دیروز، 7 بهمن از خانواده شهید اصغر خوشنویس دیدار کردند.

 

در این دیدار که با هدف تجدید میثاق با شهدا برگزار شد، سید محمود رزمگیر رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان صومعه سرا اظهار کرد: شهدا درس آزادگی، ایثار و از خود گذشتگی را به ما آموختند و امروز وظیفه ماست که از آرمان شهدا، دستاوردهای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی پاسداری کنیم و در مسیری که شهدا حرکت کرده اند، گام برداریم.

وی تصریح کرد: شهدا با گذشت از جان و مال خود از کشور و آرمان‌های رهبر انقلاب دفاع کردند و امروز آرامش حاکم بر جامعه را مدیون قطره قطره‌‌ خون شهدا می باشیم.

در ادامه این دیدار خلوص دهقانپور، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران صومعه سرا خانواده شهدا را سرمایه های جاوید و ماندگار نظام و انقلاب دانست و عنوان کرد: پایداری و تداوم انقلاب در گرو ادامه راه شهدا و دعای خیر شما خانواده های شهداست.

وی افزود: خون شهیدان والامقام و صبر و بردباری خانواده شهدا، عزت و اقتدار را برای نظام جمهوری اسلامی ایران به ارمغان آورده است.

به گزارش ایکنا، در پایان این دیدار با اهدای لوح تقدیر و هدایا از پدر و مادر شهید اصغر خوشنویس تقدیر شد.

 

اینستاگرام
سلام ، ضمن عرض تشکر و قدردانی امیدواریم مسئولان دلسوز نظام همانطور که در دهه محرم برای حماسه عاشورا تلاش میکنند در دهه فجر نیز طی برگزاری مراسم جشن دهه فجر نسبت به تکریم و اقدامات لازم در راستای ارتقای منزلت ایثارگران معزز بین مسئولان فعالیت نمایند تا فعالیت زبانی یا شعاری به فعالیت عملی و حقیقی با معیارهای ارزشی تبدیل شود.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi