شناسه خبر : 31367
چهارشنبه 08 بهمن 1393 , 14:40
اشتراک گذاری در :
عکس روز

لاریجانی در کنگره سراسری شهدای طلبه و دانشجو سخنرانی می‌کند

به گزارش ایسنا، دبیر کنگره سراسری شهدای طلبه و دانشجوی ملایر با اعلام این خبر، اظهار کرد: فردا صبح ساعت 7:30 با مسئولان کشوری و لشکری گلزار شهدای عاشورا غبار روبی می شود و پس از آن رسماً مراسم کنگره سراسری شهدای طلبه و دانشجو آغاز خواهد شد.

"علی رضایی" تعداد کل آثار رسیده به دبیر خانه کنگره را 1100اثر اعلام کرد و گفت: کمک هزینه عمره، عتبات، مشهد مقدس، سکه بهار آزادی، تندیس کنگره و لوح تقدیر هدایای برگزیدگان خواهد بود و برای کلیه ارسال کنندگان اثر گواهی شرکت ارسال خواهد شد.

وی اظهار کرد: تاکنون برنامه‌های مختلفی از جمله کرسی‌های هم اندیشی، دیدار با خانواده‌های شهدا و دو همایش ویژه خواهران، مسابقه "اگر من یک رزمنده بودم" و مسابقات مختلف ورزشی توسط کمیته ورزشی و دیدار با وزیر ورزش و جوانان، صورت پذیرفته است همچنین با پیگیری‌های انجام شده توسط مسئولان دانشگاه آزاد ملایر و حمایت های نماینده کمیته جستجوی مفقودین غرب کشور شاهد مراسم باشکوه تشییع دو شهید گمنام در دانشگاه آزاد ملایر بودیم.

رضایی افزود: برگزاری مراسم شب خاطره از طرف هیأت جوانان حزب ا... با حضور یادگاران دفاع مقدس با نام کنگره سراسری شهدای دانشجو و طلبه، برگزاری همایش بزرگ اساتید بسیجی با همکاری بسیج اساتید به میزبانی دانشکده فنی سما ملایر و سفارش چاپ دو هزار و 500 جلد از کتاب "حرمان هور" شهید دکتر احمدرضا احدی نفر اول کنکور رشته تجربی در سال 1364 به منظور برگزاری مسابقه بزرگ کتاب خوانی در سطح دانشگاه ها، حوزه علمیه و مدارس شهرستان انجام شده است.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi