شناسه خبر : 31371
چهارشنبه 08 بهمن 1393 , 15:09
اشتراک گذاری در :
عکس روز

آغاز ثبت نام دومین دوره مسابقات علمی دانش آموزان شاهد و ایثارگر








به گزارش خبرگزاری موج، محمد علی فقیه، مدیر کل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: از مهم ترین اهداف برگزاری مسابقات علمی ایجاد شور و نشاط علمی در میان دانش آموزان شاهد و ایثارگر و افزایش میزان یادگیری آنها در محیط شبیه آزمون های سراسری ورود به دانشگاه ها است.
مدیر کل آموزش با بیان مطلب فوق اظهار داشت: ثبت نام از دانش آموزان، پس از دریافت شناسه ثبت نام از بنیاد محل سکونت و یا مدرسه شاهد محل تحصیل به صورت اینترنتی و با مراجعه به سامانه ویژه www.azmoonshahed.ir است که پس از ثبت نام، کد رهگیری برای پی گیری های بعدی و دریافت کارنامه آزمون برای هر فرد ارسال می شود.
فقیه در ادامه افزود: با توجه به سابقه قبلی مسابقات علمی، پیش بینی می شود که استقبال خوبی از سوی دانش آموزان شاهد و ایثارگر از این برنامه به عمل آید.
مدیر کل آموزش بنیاد در خصوص زمان برگزاری مسابقات علمی گفت: آزمون مرحله استانی رأس ساعت 9 صبح روز پنج شنبه 14 اسفند در سراسر کشور برگزار و کارنامه نتایج از تاریخ 26 اسفند ماه بر روی سایت مذکور بارگذاری و در اختیار فرزندان شاهد و ایثارگر قرار خواهد گرفت.
فقیه در پایان افزود: راه یافتگان به مرحله نهایی دومین دوره مسابقات علمی در همایش ملی نخبگان دانش آموزی با اهدا هدایا مورد تقدیر قرار خواهند گرفت و رسمأ به عضویت مرکز دانش پژوهان شاهد و ایثارگر مفتخر می شوند.



 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi