شناسه خبر : 31383
شنبه 11 بهمن 1393 , 08:14
اشتراک گذاری در :
عکس روز

وقتی وزیر بازیچه فتنه گران می‌شود

شماری از افراطیون و بازیگران فتنه 88 به بهانه نشست «انجمن اسلامی معلمان» دور هم جمع شدند و از سران فتنه حمایت کردند. وزیر آموزش و پرورش در این نشست گروهکی و محفلی حضور به هم رسانده بود!

در نشست یاد شده محسن آرمین، همسر تاج‌زاده، عبدالله ناصری، منتجب‌نیا، مرتضی حاجی، حسین کمالی، نجفقلی حبیبی، حسین کاشفی و شمار دیگری از اعضای دو حزب منحله مشارکت و سازمان مجاهدین (انقلاب) در کنار علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش حضور به هم رسانده بودند و قدرت علیخانی پیام‌ هاشمی را برای حضار قرائت کرد. در پایان نیز بیانیه‌ای در حمایت از موسوی و کروبی و درخواست رفع حصر آنها صادر شد. نویسندگان بیانیه مدعی اجرای قانون اساسی شده‌اند حال آن که فتنه‌گران و سران آنها، در خیانت سال 88 دقیقاً علیه قانون اساسی، جمهوریت و اسلامیت نظام شورش کردند و آشوب به راه انداختند و اکنون نیز تنها از مردگان سیاسی استفاده ابزاری می‌کنند.
تنها چیزی که در این نشست منتسب به انجمن معلمان مطرح نشده، معضلات معلمان و فرهنگیان و بی‌اعتنایی وزیر مربوطه به مشکلات آنان بود. همچنین پولی و طبقاتی کردن مدارس از جمله سیاست‌های تبعیض‌آلود وزارت آموزش و پرورش است که هم اکنون اجرا می‌شود اما از سوی سیاست‌بازان حاضر در نشست مسکوت ماند.
اینستاگرام
سلام ، باید واقعیت را مخلصانه بگوییم تا مسئولان صادقانه پاسخگو باشند. سالهاست اینگونه فعالیتها بر علیه نظام اسلامی توسط عده ای مفسد فی الارض در جریان است اما هیچگونه برخورد قضایی یا امنیتی با این فعالیتها وجود ندارد. مهمترین فعالیت ضد انقلاب در مجموعه بنیاد با ضدیت و کارشکنی بر علیه بهترین فرزندان کشور بطور علنی و آشکار موجب اعتراضات و شکایات بسیاری گردیده که همچنان بی اعتنا و بدون پاسخ مانده است.
مدتهاست تصمیم گیران کشور قبول کردند عده ای ضد انقلاب در قالب سیاست بازی و جناح گرایی در کل کشور و حکومت حضور و آزادانه فعالیت نمایند. تفکیک حکومت اسلامی به دو قطب چپ و راست ابتدا موجب وحدت و حضور حداکثری در انتخابات بود اما به مرور زمان سیاست بازان از فرصت استفاده کرده و جای پای خود را در حکومت محکم کردند. این روزها شاهدیم افرادی در پست های حساس و کلیدی حضور دارند که بطور کلی با قانون اساسی و کلیت نظام مخالفت علنی و آشکار دارند. آنها تلاش میکنند ماهرانه افرادی همجنس خود را در حکومت وارد کنند و از سوی دیگر افراد پایبند به نظام و اصول را بوسیله انواع تهمت و افترا خارج کنند.
مردم پس از سالهای متمادی تحمل انواع سختی و دشواریهای زندگی انتظار دارند روزهای خوش از راه برسند اما بعلت فعالیت منافقانه ضد انقلاب و انواع تلاشهای دشمنان خارجی متاسفانه همچنان زندگی به کام اکثریت مردم بخصوص خون داده ها تلخ است درحالیکه ضد انقلاب در رفاه کامل با دلارهای ناشی از خوش خدمتی به دشمنان نظام حداکثر استفاده را میکنند. این وضعیت مقاومت و تحمل سختی را برای مردم عاشق ولایت و انقلاب بسیار دشوار کرده که لازمست خیلی زود تصمیم گیران کشور اینگونه فعالیتهای آزاد ضد انقلاب را کنترل کنند و هیچگونه نگرانی از عکس العمل دشمنان خارجی یا تعداد افراد شرکت کننده در انتخابات نداشته باشند زیرا مردم در هر شرایطی وفاداری خود را به نظام اسلامی ثابت کردند اما کم کم اعتماد مردم در اثر بی توجهی به فعالیتهای ضد انقلاب کمرنگ خواهد شد.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi