شناسه خبر : 31407
شنبه 11 بهمن 1393 , 11:01
اشتراک گذاری در :
عکس روز

خادمان حرم رضوی به دیدار خانواده‌های شهدا رفتند

یادواره شهدا فرصتی برای کسب فیض از سیره ایثارگران است
 

 به گزارش «ایثار»،  متن پیام حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی شهیدی  که در کنگره سراسری شهدای طلبه و دانشجوی شهرستان ملایر قرائت شد، به شرح ذیل است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

سلام بر ارواح طیبه شهدا ، سلام بر ساحت ایمان ایثارگران و هزاران درود بر محضر این ذخایر والای انقلاب اسلامی که به حرمت خون پاکشان، ملت سر به سرافرازی افراشته و گام و مسیر اعتلای نظام و پاسداشت آرمان ها؛ مستحکم ساخته است به اعتبار این همه عظمت و بزرگی؛ دین سنگین خون مطهر شهدا بر عهده ماست لذا مکلفیم بر عهد خود در پشتیبانی از نظام  و ولایت مداری بمانیم و به یا حماسه ها با شهدا و ایثارگران تجدید میثاق نماییم.

از این رو ضمن گرامیداشت مقام شامخ تمام شهدای طلبه و دانشجوی ایران اسلامی، این محفل معنوی را فرصت مغتنمی برای کسب فیض از سیره و سلوک شهدا، ایثارگران و خانواده معزز ایشان برمی شماریم . امید که به فضل الهی این یادواره که به برکت وجود مطهر 25 شهید طلبه و دانشجوی شهرستان ملایر برگزار شده است؛ منشاء خیر و بصیرت برای نسل های جوان و موجب تجدید عهد هم نسلان شهدا و ایثارگران گردد.

در پایان بر خود فرض می دانم از خانواده های معظم جمله شهدا و ایثارگران شهرستان ملایر تجلیل به عمل آورم، انشاءالله عزتشان مستدام و اجر صبر و پایداری شان افزون گردد.

سید محمد علی شهیدی

اینستاگرام
سلام
درودخدا بر خادمان محترم حرم مطهر امام رضا ع که دل پدر و مادران شهداء مشهد را شاد
کردند و به دیدار آنان رفتند.
بله دو تن از خادمان محترم به خانه ما آمدند . مادرشهید محمدعلی ن بسیار خوشحال شدند و این را از عنایات امام رضا ع دانستند.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi