شناسه خبر : 31434
یکشنبه 12 بهمن 1393 , 08:54
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جشن انقلاب فرزندان شهدا در کرمان

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، محمدرضا حسنی‌سعدی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان روز گذشته، 11 بهمن در جمع خبرنگاران در تشریح برنامه‌های دهه فجر از برگزاری جشن انقلاب توسط 800 فرزند شهید در خانه شهر کرمان خبر داد و گفت: به تمام دستگاه‌های اجرایی مکاتبه شده در طول دهه فجر از خانواده شهدای دستگاه‌های خود دیدار داشته باشند.
وی افزود: در دهه فجر امسال یادواره‌های شهدای صنعت برق بم، ریگان و فهرج در محل تالار برق برگزار می‌شود، همچنین 36 هزار تک مزار شهدا در دهه فجر ساماندهی و کلنگ‌زنی می‌شوند و تاکنون 100 هزار تراکت و پوستر به مناسب دهه فجر برای توزیع میان راهپیمایان به چاپ رسیده است.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان تصریح کرد: کتاب سه شهید سیف‌الدینی و خواهرزاده آنها شهید برهانی با عنوان فجرآفرینان در 26 بهمن‌ماه جاری در گلزار شهدای کرمان به مناسبت دهه فجر رونمایی می‌شود.
حسنی‌سعدی از اکران فیلم مهمان داریم در کرمان خبر داد و بیان کرد: این فیلم که درباره خانواده‌های شهدا است هم اکنون روی پرده سینما شهر تماشای کرمان قرار داد و در این دهه به‌دنبال نمایش فیلم شیار 143 در سینما شهر تماشا هستیم.
وی افزود: یکی از طرح‌های ترویج سبک زندگی شهدا به مناسبت دهه فجر امسال توزیع کتب وصایای شهدای دوران دفاع مقدس در سطح استان کرمان و کتابخانه‌های شهرستان‌ها است از طرفی تصاویر و گزیده‌ای از وصیت‌نامه شهدا و زندگی‌نامه‌های آنها در قالب پوستر در مسیر راهپیمایی 22 بهمن نصب می‌شود.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان اظهار کرد: 92 برگ سند شامل عکس و زندگی‌نامه شهدا و زندانیان سیاسی در دهه فجر جمع‌آوری می‌شود، گروهی نیز در سیرجان مشغول جمع‌آوری خاطرات و زندگی‌نامه شهید الله‌دادی هستند.
وی بیان کرد: درمانگاه شبانه‌روزی ایثارگران کرمان در دوم شهریورماه سال گذشته با کسب مجوز از وزارت علوم و آموزش پزشکی بهره‌برداری و در اسفندماه با حضور خانواده‌های شهدا افتتاح می‌شود، خدمات این درمانگاه برای خانواده شهدا و ایثارگران رایگان است و برای عموم با تعرفه‌های دولتی محاسبه می‌شود.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi