شناسه خبر : 31437
یکشنبه 12 بهمن 1393 , 09:34
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ساماندهی گلزار شهدا

علی اکبر بیات در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تا کنون 48 گلزار مطهر شهید با 191 مزار در سراسر استان ساماندهی شده که امیدواریم با تخصیص اعتبارات لازم بتوانیم گلزارهای بیشتری را تا پایان سال ساماندهی کنیم.


وی با بیان اینکه اتمام گلزارهای نیمه تمام از اولویت‌های مهم بنیاد شهید است، تصریح کرد: هم اکنون هفت گلزار با 225 مزار در استان ساماندهی نشده است.

معاون عمران و مسکن بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی بیان داشت: از مجموع گلزارهای ساماندهی شده 25 مورد در آشتیان، 70 مورد در اراک، 26 مورد در تفرش، 42 مورد در خمین، 39 مورد در خنداب، 19 مورد در دلیجان، 25 زرندیه،39 مورد در ساوه،92 مورد در شازند، 19 مورد در فراهان، 30 مورد در کمیجان و 10 مورد در محلات بوده است.

بیات در ادامه از افتتاح و بهره‌برداری از 6 گلزار روستایی همزمان با دهه مبارک فجر خبر داد و گفت: ساماندهی یک مزار در گلزار مطهر شهدا روستای شانق دلیجان، ساماندهی دو مزار گلزار مطهر شهدا روستای حاتم‌آباد شهرستان فراهان، ساماندهی سه مزار در روستای وزیرآباد اراک، ساماندهی یک مزار در روستای میقان شهرستان اراک و ساماندهی یک مزار در گلزار مطهر شهدا روستای امام‌زاده دهچال شهرستان خنداب پروژه‌های قابل بهره‌برداری این نهاد در سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است.



 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi