شناسه خبر : 31442
یکشنبه 12 بهمن 1393 , 10:02
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پروتز پای گنیوم

پروتز پای میکروپرسسور دار (genium)گنیوم یکی از بینظیر ترین تکنولوژی های جدید برای افراد قطع عضو بالای زانو می باشد.

محمد علی جوانشیر - پروتز پای میکروپرسسور دار (genium)گنیوم یکی از بینظیر ترین تکنولوژی های جدید برای افراد قطع عضو  بالای زانو می باشد. با این پروتز  شما به راحتی می توانید بی وقفه کارهایتان را انجام دهید بدون اینکه در راه رفتنتان کوچکترین مشکلی بوجود بیاید. اگر در زندگی فرد فعالی هستید این سیستم به نیازهای شما پاسخ می دهد.


زانوی میکروپرسسور دار موجود در این پروتز به شما اجازه می دهد که با نیرو قدرت خودتان به راحتی از پله بالا روید. با این سیستم شما در راه رفتن بیشترین انعطاف را دارید و شما در حالی که ایستاده اید به بالاترین درجه آرامش می رسید و انرژی تان را ذخیره می نمایید و فشار را  از روی پای مقابلتان حتی در سطوح ناهموار  بر می دارید. زمانی که شما با پایتان به زمین ضربه می زنید ،زانو انعطاف پیدا می کند. سیستم گنیم میتواندحرکات  جلو  و عقب را تشخیص دهد و بالاترین امنیت را در زمان عقب رفتن برای فرد مهیا کند.


گرد و خاک بر عملکرد این سیستم  لطمه ای وارد نمی کند و از همه مهمتر اینکه ضد آب است و از نفوذ آب جلوگیری می کند.این پروتز  با استاندارهای ipx آزمایش شده و مورد تایید قرار گرفته .و دارای 5 نوع حالت مختلف است که کاملا قابل کنترل بوده .پنجه triton مناسب با سیستم گنیوم است بدلیل اینکه از کربن فایبر سبک تشکیل شده است . این زانوی میکرو پرسسوری دارای  ریموت کنترل میباشد  وبا تری آن تا 5 روز شارژ است  بعلاوه اینکه این شارژر از طریق یک مگنت به پشت زانو متصل میشود. وسایلی که باید همرا ه با این سیستم استفاده کرد شامل 4r57،محافظت کننده گنیوم ،محافظت کننده کربن برای گنیوم است .

کد خبرنگار: 12
اینستاگرام
باسلام لطفادر مورد قیمت و اینکه در چه کشوری ساخته می شود اگر اطلاعاتی داریدبیان کنید. باتشکر
با سلام تشکر از اطلاعات جدید که در اختیار ما قرار میدهید. لطفا از قیمت ساخت جه کشور و ابا این تکنولوژیداخل ایران هست یا نه واگر نیست حدس میزنید کی وارد ایران شود
با سلام بفرمایید برای قطع روی زانو هم قابل استفاده است؟
سلام قيمت چقدره و در چه كشوري ساخته ميشه
سلام قيمت چقدره و در چه كشوري ساخته ميشه
و برای افرادی که لگنشون کوتاس راه رفتن طبعی با پرتز گنیوم امکان پزیر هست واقعا؟یا شعاره؟
سلام بزرگوار.گنیوم در ایران هست
برای تهیه کدام کشور باید مراجعه کرد.ممنون
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi