شناسه خبر : 31454
یکشنبه 12 بهمن 1393 , 11:58
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نشان شهدا در برنامه‌های دهه فجر دیده شود

به گزارش خبرگزاری موج، عابدین عابدی مقدم در جلسه ستاد دهه فجر بنیاد استان خراسان رضوی، تصریح کرد: حجت الاسلام والمسلمین شهیدی در مطالبی که در راستای بهبود وضعیت بنیاد مطرح کرد از جوان‌تر شدن نیروهای شاغل در بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور خبر داد و بر اساس آنچه مطرح شد امروز پنج سال میانگین سنی نیروهای شاغل در بنیاد کاهش یافته است.


عابدی مقدم عنوان کرد: بر آموزش مبین و اجرایی شدن این طرح و همچنین مشارکت همه کارکنان در آن تأکیدات بسیاری شده است و از دیگر مواردی که بسیار بر آن تأکید شده است خواندن اسا‌سنامه بنیاد است که لزوم یادگیری و حفظ این اساسنامه نیز مورد تأکید است.
وی افزود: معاونت‌های ما در بنیاد خراسان رضوی باید پاسخ گوی مطالبات جامعه ایثارگری بیشتر باشند و هیچ یک از ما نباید فراموش کنیم که امنیت و اقتدار ما به همت جهاد و ایثار شهدای هشت سال دفاع مقدس و صبر و مقاومت خانواده‌های این عزیزان است.




 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi