شناسه خبر : 31457
یکشنبه 12 بهمن 1393 , 12:09
اشتراک گذاری در :
عکس روز

یادواره شهدای فجرآفرین

به گزارش خبرگزاری موج، جواد حامدزاده رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان گناباد در اعلام برنامه‌های گرامیداشت دهه مبارک فجر، تصریح کرد: برنامه‌های گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی بر محوریت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تعظیم و تکریم خانواده‌های معزز شاهد و ایثارگر برنامه ریزی شده و اجرایی می‌شود.
وی عنوان کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های قابل اجرا در کمیته ایثارگران ستاد دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی شهرستان، بدیع و نو بودن برنامه‌ها در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین آحاد جامعه به ویژه نسل جوان و تعظیم و تکریم ایثارگران ملاک گرفته است.
حامد‌زاده از 13 ویژه برنامه در دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی خبر داد و خاطرنشان کرد: این بنیاد ضمن ظرفیت سنجی و تعامل با سایر نهادهای مربوط زمینه اجرایی برنامه‌های مذکور از قبیل برگزاری یادواره و یادبود شهدای فجر آفرین، دیدار و دل جویی از خانواده‌های شاهد و ایثارگر، برگزاری جشن ممتازان، مراسم میهمانی لاله‌ها، مراسم بهره‌برداری از پروژه ترمیم گلزار شهدای شهر بیدخت، برگزاری مسابقات قرآنی ویژه خانواده‌های شاهد و ایثارگر، افتتاحیه یادمان شهدای روستای کرشک و... را در این دهه مبارک اجرایی می‌کند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi