شناسه خبر : 31458
یکشنبه 12 بهمن 1393 , 12:21
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ضرورت توانمند سازی و پرورش نیروهای خلاق در بنیاد شهید

به گزارش خبرگزاری موج، دوره آموزشی طرح پایش رضایت شغلی و وفاداری کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران با هدف سنجش و ارزیابی در مجتمع فرهنگی ایثار ساری برگزارشد.


در این دوره یک روزه آموزشی که 106 نفر از کارکنان بنیاد مازندران حضور داشتند فریدونی کارشناس ارشد منابع انسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران به چهار نوع شخصیت پوچ گرا، خود کوچک بین، خود بزرگ بین و واقع گرا اشاره کرد و گفت: برای پویایی، رشد، موفقیت و پیشرفت سازمان باید در افکار و رفتار خود تغییر ایجاد کنیم و این امر زمانی امکان پذیر و دست یافتنی است که ما شخصیت واقع گرا را در خود تقویت کنیم.
فریدونی با اشاره به این که آموزش و یادگیری زمانی مفید و موثر خواهد بود که متناسب با شغل کارمند و در راستای شخصیت واقع گرای او باشد اظهارداشت: ما در بنیاد باید به دنبال بهینه سازی، توانمندسازی و پرورش نیروهای خلاق باشیم تا موجبات رضایت مندی جامعه شاهد و ایثارگر را فراهم کنیم.
در ادامه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران به نقش آموزش در پیشبر اهداف سازمان به ویژه در زمینه جانشین پروری اشاره کرد و گفت: آموزش هدفدار موجب بروز ایده های نو و خلاقیت های فکری جدید در سطوح مختلف مدیریتی می شود.
رضایی، برگزاری آموزش طرح پایش رضایت شغلی و وفاداری کارکنان را مثبت ارزیابی کرد و افزود: این طرح گامی موثر در جهت شکوفایی استعدادها و پیشرفت سازمانی است و تحقق این رویکرد در بنیاد رضایت خانواده های شهدا و ایثارگران که خشنودی خداوند است را فراهم می کند.


 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi