شناسه خبر : 31464
یکشنبه 12 بهمن 1393 , 15:15
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پیام‌آوران ایثار، عمارهای انقلاب اسلامی

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان گفت: پیام‌آوران ایثار خطیبان جامعه ایثارگری و عمارهای انقلاب اسلامی هستند.

 

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) - منطقه گیلان، ابراهیم طاهرنژاد در نشست جمعی از پیام‌آوران ایثار گیلان گفت: شما عزیزان امروز به واسطه ایثارگری که داشتید و آموزشهای لازمی که اخذ کردید خطیبان جامعه ایثارگری و عمارهای انقلاب اسلامی هستید.

 

وی افزود: برای نسلی که تشنه زمزم انقلاب است باید شرایطی را فراهم کنید تا با واقعیت ها و ایثارگری های آن دوران سیراب شوند.

 

طاهرنژاد با بیان اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باید از شعار خارج و به یک فرهنگ عمومی تبدیل شود، اظهار کرد: با تریبونهایی که در اختیار شما عزیزان است باید حقانیت ایثارگران و خانواده های معظم شهدا که در زندگی کنونی آنها نیز متجلی است بیان شود.

 

وی با اشاره به نقش موثر ایثارگران در حوادث تلخ سال 88 در کنار سایر دلسوزان دین و اقشار مختلف مردم، گفت:فتنه 88 یک حادثه نبود بلکه مهندسی جنگ نرم و جنگ روانی دشمن بود که درصدد بودند بلایی سر انقلاب بیاورند همانند اتفاقاتی که در کشورهای مختلف رقم زدند، اما دشمنان نمی‌دانستند پایه این انقلاب ریشه در دین و اعتقادات مردم و ریشه در مردان و زنان ایثارگری دارد که از جان خود برای حفظ ارزشها و انقلاب گذشتند.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان با تبریک فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر گفت: 36 سال پس از پیروزی انقلاب، ایران اسلامی امروز کشوری امن و پیشرو است و به مدد خون شهدا و جانفشانی ایثارگران سالیان متمادی در عرصه های مختلف خواهد درخشید.

 

مسرورنژاد سرپرست معاونت پژوهش و ارتباطات فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان نیز در این جلسه گفت: دوره های مقدماتی آموزش فنون سخنوری، روایتگری و ارتباط موثر(پیام آوران ایثار) با عنوان دوره شهید همیشه قهرمان حسین املاکی در سال گذشته در گیلان برگزار شد و در این دوره 120 نفر از ایثارگران آموزش های لازم را فرا گرفتند.

 

وی افزود: همچنین همایش فصلی پیام آوران ایثار نیز با حضور 60 نفر از برگزیدگان جهت بازآموزی دوره قبلی نیز برگزار شد.

 

مسرورنژاد تصریح کرد: اگر بخواهیم پیام شهیدان و حماسه سازان هشت سال دفاع مقدس و انقلاب اسلامی را به نسل های آینده منتقل کنیم، باید برنامه ریزی ها و طرح هایی در قد و قواره همان حماسه ها انجام بگیرد و ظرفیت های موجود در مجموعه پیام آوران ایثار نیز یکی از همین فرصت ها است که باید غنیمت شمرده شده و از آن استفاده شود.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi