شناسه خبر : 31468
یکشنبه 12 بهمن 1393 , 15:32
اشتراک گذاری در :
عکس روز

عزت ایران اسلامی به صیانت از نام و یاد شهدا گره خورده است


یثارگران استان کردستان با آرمان‌های انقلاب و رهبری در سنندج اظهار کرد: صیانت از یاد و نام شهدا با امنیت ملی ما گره خورده است و یکی از عوامل پیروزی انقلاب و دفاع مقدس ما باور به فرهنگ ایثار و شهادت و اعتماد به جانفشانی در راه نظام اسلامی است.

وی افزود: برگزاری یادواره شهدا امری مهم و ارزشمند بوده و این مسئله یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر در جامعه امروز ما به شمار می‌آید.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان تصریح کرد: فرهنگ ایثار و شهادت زمینه سربلندی ما را فراهم کرده است و احیای این فرهنگ والا امروز به عنوان یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر و مورد تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

سلیمانی خاطرنشان کرد: استان کردستان و مردم ولایت‌مدار این خطه از میهن اسلامی نیز با تقدیم بیش از 5 هزار و 400 شهید گلگون کفن و بیش از 9 هزار جانباز دین خود را برای دفاع از آرمان‌های والای انقلاب اسلامی ادا کرده‌اند.

وی افزود: خدمت به خانواده معزز شهدا و ایثارگران از جمله امور متعالی و مهم بوده و بنیاد شهید و امور ایثارگران بر خود وظیفه می‌داند که با تمام توان در خدمت این بزرگواران باشد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان اظهار داشت: هم‌اکنون بیش از 20 هزار نفر از خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران استان از خدمات بیمه‌ای و تسهیلات درمانی این بنیاد بهره‌مند هستند.

سلیمانی افزود: خدمات تحصیلی و کمک‌ هزینه‌های آموزشی نیز به بیش از 4 هزار دانش‌آموز و دانشجوی شاهد و ایثارگر در استان ارائه می‌شود و با تمام توان برای خدمت به این بزرگواران تلاش خواهیم کرد.

 

اینستاگرام
سلام ، یادآوری خاطره شهدا برای حفظ دستاوردهای انقلاب لازم است اما کافی نیست. مدتهاست افرادی با نفوذ در مواضع حساس تصمیم گیری کشور بدنبال کاهش تعداد جانبازان ، حذف انواع تسهیلات و امتیازات ، عملکرد نامتعارف متضاد با منزلت و شخصیت دینی و امثالهم به منظور ایجاد نارضایتی ایثارگران محترم میباشند. همانطور که دوستان در اعتراضات و شکایات اعلام کردند تمامی اقداماتی که بر علیه ایثارگران انجام میشود به بهانه فقدان اعتبار و بار مالی بوده لیکن میدانیم هزینه های هنگفتی در امور بی فایده مصرف میگردد همچنین تمامی اعتراضات و شکایات ماهیت مالی و اعتباری ندارند که بهانه جویی مسئولان را در موارد اعتباری و مالی بی اثر مینماید.
حضور عده ای ثروتمند و قدرتمند فاقد اعتقاد و التزام به نظام اسلامی در دستگاههای تصمیم گیری که با نقاب دینی و انقلابی از طریق سهمیه جناحی و مدارک دکتری تقلبی در حکومت نفوذ کردند همچنین مسامحه برخی مسئولان ارشد که سالهاست درگیر و گرفتار مباحث سیاسی و جناحی شدند موجب فرصت سوزی حمایت از عاشقان نظام و فرصت طلبی دشمنان گردیده است. خلاصه جمهوری اسلامی دچار ویروسی خطرناک بنام قدرت ناشی از ثروت شده که به اینگونه افراد نفوذی فرصت کارشکنی و ضدیت با ایثارگران و ارکان نظام اسلامی را در بالاترین سطوح مدیریت کشور تقدیم نموده است. مسامحه و بی اعتناعی در مقابل نفوذ ایادی فرصت طلب دارای حمایت ویژه از سوی دشمنان اسلام باعث تضعیف و تحمل فشارهای مضاعف در مواضع انقلابیون و عاشقان نظام گردیده که خیلی فوری نیاز به تبیین اصول گزینشی با معیارهای ارزشهای اسلامی غیر از ثروت و قدرت و جناح بازی برای تصدی پستهای حساس و کلیدی نظام اسلامی و حمایت از ایثارگران معزز دارد.
تنها راه نجات مسئولان دلسوز و متعهد به نظام اسلامی پرهیز از دعواهای سیاسی و جناحی که همیشه به سود دشمنان تمام میگردد همچنین بازگشت به اصول ارزشی اسلامی و پیروی از خط انبیا و معصومین (ع) میباشد تا مشمول عنایات حق تعالی و برخورداری از امدادهای غیبی باشند. در این شرایط میتوانیم مدعی باشیم عزت ایران اسلامی به سیادت و صیانت از خون شهیدان گره خورده است. درغیر اینصورت دشمنان اسلام با استفاده از نقاب دینی و انقلابی و حربه های سیاسی و جناحی بوسیله ثروت و قدرت و مشروعیتی که از خون شهیدان بدست آوردند براحتی حکومت غیر اسلامی را زیر پوست جمهوری اسلامی ایجاد و بوسیله جنگ سیاسی و جناحی حکومت را به دلخواه دشمنان تغییر دهند.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi