شناسه خبر : 31500
دوشنبه 13 بهمن 1393 , 11:29
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مراسم یادبود پدر شهید اردستانی و مادر شهید نادری برگزار شد






به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، مراسم یادبود پدر شهید والامقام اسماعیل اردستانی و مادر شهید والامقام میرحیدر نادری با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین حجت‌اله اسماعیلی امام جمعه قرچک، علی صادقی فرماندار قرچک، آزمان کادری رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران قرچک و جعفر کاظمی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر و آحاد مختلف مردم برگزار شد.

پس از خاکسپاری پیکر پاک مرتضی اردستانی پدر شهید والامقام اسماعیل اردستانی و پیکر پاک مادر شهید والامقام صدیقه‌السادات سیداصل مادر شهید میرحیدر نادری با حضور مسئولان و مردم شهیدپرور و انقلابی شهرستان قرچک مراسم یادبود این عزیزان از دست رفته که از با ارزش‌ترین یادگاران شهدای ما هستند با حضور امام جمعه و فرماندار شهرستان قرچک و رواسای ادارات این شهرستان برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیلی، امام جمعه قرچک در این مراسم گفت: خانواده‌های معزز شهدا حقیقتا از جمله‌ فداکارترین مردم و انقلاب شکوهمند جمهوری اسلامی ایران هستند، بازماندگان شهدای عزیزمان و بیش از همه مادران و پدران شهدا در شأن و ارزش الهی و پشت سر شهیدان عالی‌قدر قرار دارند.

فرماندار شهرستان قرچک نیز در این مراسم بیان داشت: هیچ چیزی بالاتر از این نیست که انسانی به دست خود، با اراده و اختیار خود، جان و هستی خود را فدای یک آرمان بزرگ و والای الهی بکند.

علی صادقی گفت: خانواده‌های شهدا عزیزان خود را فدای انقلاب کردند و این فداکاری قابل ستایش و تقدیر است و تمام خانواده‌های شهدا به شهیدانشان افتخار کنند زیرا این عزیزان صاحبان واقعی این انقلاب هستند.

به گزارش فارس، شهید والامقام میرحیدر نادری در تاریخ 26 خرداد 1363 در سردشت کردستان به درجه رفیع شهادت نایل آمده و شهید والامقام اسماعیل اردستانی در 15 مردادماه سال 1365 در منطقه عملیاتی مهاباد به درجه رفیع شهادت نایل آمده است.

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi