شناسه خبر : 31514
دوشنبه 13 بهمن 1393 , 14:31
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اقتدار ایران مرهون شهیدان است

ایلام –خبرگزاری آریا : در اولین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی دیدار صمیمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام و اعضای شورای معاونین با ایثارگران بخش شباب از توابع شهرستان چرداول در مسجد صاحب الزمان این شهر برگزار گردید.

به گزارش آریا در این دیدار که با استقبال چشمگیر ایثارگران مواجه بود سلیمان رستمیان با گرامیداشت ایام الله دهه فجر و سالروز ورود امام خمینی به میهن اسلامی از این روزهای به یاد ماندنی به عنوان سند افتخار ملت ایران نام بردند.

وی با اشاره به ارزش بزرگ شهادت گفت : اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون جان فشانی های شهیدان والامقام است .

مدیرکل استان ایلام در خصوص دشمنی های استکبار جهانی با ملت ایران گفت : دشمنان این ملت بواسطه رشادت ها و ازجان گذشتگی های شهیدان و ایثارگران مادرهشت سال دفاع مقدس از هرگونه تعرض نظامی به ایران اسلامی ناامید شدند.

در ابتدای این مراسم ویسی ، سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان چرداول با خیرمقدم به شرکت کنندگان وتبریک ایام الله دهه فجر خدمتگزاری به خانواده های معظم شاهد را عنایت الهی دانست

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi