شناسه خبر : 31516
دوشنبه 13 بهمن 1393 , 15:12
اشتراک گذاری در :
عکس روز

انتشار متن نهایی مرامنامه و اساسنامه جبهه جانبازان انقلاب اسلامی

مقارن با ایام الله مبارک دهه فجر، مرامنامه و اساسنامه به جبهه جانبازان انقلاب اسلامی منتشر شد.

فاش نیوز - مقارن با ایام الله مبارک دهه فجر، مرامنامه و اساسنامه جبهه جانبازان انقلاب اسلامی منتشر شد.

به گزارش فاش نیوز، روابط  عمومی جبهه جانبازان انقلاب اسلامی با صدور اطلاعیه ای، ضمن انتشار متن های نهایی مرامنامه و اساسنامه این جبهه که به تصویب هیأت مؤسس تشکل مزبور رسیده است، اعلام کرد: مرامنامه و اساسنامه جبهه جانبازان انقلاب اسلامی پس از تأیید کمیسیون ماده 10 وزارت کشور قابل اجرا خواهد بود.

این اطلاعیه افزوده است: پس از تأیید مرامنامه و اساسنامه و صدور مجوز رسمی جبهه جانبازان انقلاب اسلامی در کمیسیون ماده 10 احزاب، اولین مجمع عمومی جبهه در بهار سال آینده برگزار خواهد شد.

روابط عمومی جبهه جانبازان انقلاب اسلامی در پایان این اطلاعیه از آغاز ایجاد شبکه های استانی به منظور عضوگیری از میان جانبازان و جوانان متعهد و انقلابی فعال در شهرستان ها، هم زمان با ایام الله دهه فجر خبر داده است.

متن مرامنامه جبهه جانبازان انقلاب اسلامی  اینجا

متن اساسنامه جبهه جانبازان انقلاب اسلامی  اینجا

 

کد خبرنگار: 16
اینستاگرام
سلام عزیزم ...سلام جبهه جانبازان انقلاب اسلامی ،ماشالله هفت الله اکبر چه قامت رشیدی داری ،چشم ما روشن ...هرچی براندازت می کردم بازم استوار و پابرجا بودی ..
ماشالله ماشالله بهش بگو ماشالله
صد قل هوالله بهش بگو ماشالله
هر کی نگه ماشالله
سوراخ سوراخ شه شالله
سوار ............ .............بگذریم !
جبهه جونم ! اولش خواستم فردا خدمت برسم . آخه از دیدن بعضی خبرها یه دفعه از تداعی غربت خودم و شهدا و جانبازان حالم خیلی دگرگون شد . بعدشم نوشته این شهید گمنام هم تو خرابی حالمون بی تاثیر نبود ..
اما فکر کردم حالا تا فردا خیلی ها ممکنه بیان یه حرفایی بهت بزنن و من ببینم و بعد دلم بسوزه چرا منه ادعا دار زودتر عرض ادب نکرده بودم . اینه که دم غروبی اومدم اول برات دعا کنم : الهی به همه وعده هایی که دادی بتونی عمل کنی.و بعد بگم وای به حال کسی که به جبهه من حرف درشتی بزنه اون وقت یه جایی و یه جوری می فرستمش که تو این قصه قدیمی جناب طوطی نوشته ... گفته باشم !
راستی جبهه جونم دمت گرم واقعا تو دوستی چیزی کم نذاشتی . اون قسمت انواع عضویتهات خیلی به دلم نشست . دمت گرم ..مرامتو عشقه ..قول می دم اگه تونستم دوباره بچه ها رو جمع کنم برای خدمت کردن ..
بعدشم الهی که مال ما قابل باشه ..که خرج بشه برای اعتلای ارزشهای مطرح شده در مرامنامه تو.
بجنب عزیزم ..از غم غربت خودم که بگذریم خداییش دیگه چیزی از عزیزان جانباز نمونده ، تازه بی حرمتی ها هم که به بچه ها میشه به کنار !!!
و من الله التوفیق ...ارادتمند بی نام




...

ماهواره ملی "فجر" را آنلاین رصد کنید +لینک



http://www.n2yo.com/satellite/?s=40387

...

اگر یک کار مفید در مملکت انجام شده همین

پرتاب ماهواره است ؟!

که برای استفاده در هوا شناسی و امنیت

مرزها و توان دفاعی کشور و صنعت و کشاورزی

و توان علمی کشور واجب و ضروری است ؟!
اگه حامیان گفتمان با لبخند ژوکوندی اون ورتر !!! نکشنش پایین خوبه ؟!

...

خط قزمز بچه های جنگه ؟!

زلزله میشه ؟!

10 ریشتری ؟!
سلام.
دیر اما دراین برهه اززمان که کشوروانقلاب در معرض جدی ترین تهدیدات از سوی دشمنان خارجی و بعضا عامل فریب خورده داخلی شان میرود که آسیب جدی ببیند حرکتی بجا و شجاعانه بود که قابل تبریک وتحسین است.
انشاالله خداوند توفیقی دست دهد که به اهداف متعالی اسلام و انقلاب دست یازید و همه بدخواهان را مایوس نمایید.
خداقوت و مرحبا به غیرتتان دلاورمردان جانباز جبهه جانبازان انقلاب اسلامی.
سلام مجدد جبهه جانبازان عزیزم .. حالا که اومدی اینجا و خودم و خودتیم یه نکته مهم می خوام بهت بگم ...
گلم یه جبهه ای قبل از تو داشتیم که بهترین جوونامون توش می جنگیدند به اون می گفتن جبهه حق علیه باطل ... آخه نکه صدام گوربگوری با کمک آمریکا و ایادیش به ایران حمله کرده بودن این اسمو روش گذاشته بودیم . خلاصه خیلیا شهید شدن ... بعضیا اسیر شدن و بیشتریا جانباز ... از ۵٪تا۷۰٪... یه عده از رزمندگانم الحمدلله سالم برگشتند ..
خب وقتی قرار شد از این افراد تشکر بشه ... بعضیا با دوز و کلک خودشونو تو این صف قرار دادن و سهم گرفتن ... شاهدم حرفای آقای مجتهد ه ... میشناسیش که ؟
در حالی که افراد محق سی ساله و اندیه که منتظرن یه حقی براشون اجرایی بشه که گمان نکنم ...
حالا می خوام که حواستو بدی اینجور افراد به جبهه تو هم نفوذ نکن .. بیبن من از اون موضوع عضویتت اظهار خوشحالی کردم اما خودت می دونی که من چقدر دستم زیز سنگه ... روم سیاه فکر نکنی می خوام تنهات بذارم ... اما خواستم بدونی من نیستم که مواظب جبهه باشم . اول امید دارم به حرمت اسمت هر آدم کلاش که خواست وارد حریم تو بشه پاش بچسبه به زمین و بعدم خودت و بچه ها خیلی مواظب باشید ... این آدمای بی درد خیلی ترفند دارن ! نترسی گلم خدا مواظب تویه اما خو باید این حرفا رو بهت می گفتم تا چشم و گوشتو باز کنی ... شاید تا بعد عید نبینمت! تا اون روز خدا نگهدار
سلام .
پرتاب ماهواره بد نیست .
اما حالا وقتش نبود مملکتی که انگار در حال جنگ با دنیاست .
بهتر بود این هزینه ها صرف ساخت و صنعتی کردن مملکت شود

که هم اشتغال و هم برای همه درامد دارد . اول اقتصاد و حفظ نیروی کار .
وقتی که مملکت صنعتی شود خود بخود زمان نیاز و پرتاب ماهواره هم میرسد .
ولی الان اشتباه بود کلی هزینه و پول حروم شد و البته افراد خاصی سود بردند .

با تشکر رضا هستم
از کرمان
آقای ضیائالدینی
اتفاقا" برعکس الان وقتش بود . به قول معروف فردا کی مرده کی زنده. این خاکریزهای تسخیر ناپذیر انحصارگرائی غربی هارا هرچه زودتر باید فتح می کردیم که هرچه زمان جلوترمی رود فاصله آنها هم تصاعدی بالا می رود و آن موقع دیگراصلا" مهلت نمی دادند.
تازه این همه خرج وبرج می شود وریخت و پاش هایی که برای خیلی کارها می شود و به چشم نمی آید.
تازه این کارارزش وبرکاتی داره که خیلی ها متوجه نیستن . تازه بااین توضیح که این برای غربی ها بهانه است و آن ها تسلیم ما را می خواهند حالا با هسته ای یا با موشکی یا با حقوق بشر یا....
8سال.جنگیدم.6ماه.کارت.گرانقدر.ایثارگری.گرفتم.اقای.نوبخت.مرابدبخت.کردی.زندگم.مصادره.کردید.زندگیاتون.مصادره.میکنم
سلام به همه آدمهایی که رفتن جبهه و سینه سپر کردن جلو دشمن و آمریکا که با لباس صدام امده بود وسط میدان که با خون دادن شهیدان بزرگوار وجانبازی عزیزانمون واسیر شدن گل های وطن جلو انها ایستادیم و عده ای هم از رزمندگان که خدا نخواست شهید بشن و سالم برگشتند وقتی صحبت های اونهارو میشنوم دلم میگیره کسانی که توی عملیات بودن و توی خط بودن میفهمن چی میگن منم 1 سال خط مقدم شرهانی بودم گردان 207 1 بار هم ترکش خوردم ولی نرفتم دنبال کارت و چیزهای دیگه ولی الان مدتی هست بخاطر پسرم هر جایی که میشد رفتم ولی دریغ از یک جواب درست میگن نمیشه یعنی باید 1 نفر پارتی داشته باشی تا بتونی به حق خودت برسی خیلی دلم گرفته بود که نوشتم یا حق مردان بی ادعا
با سلام ما که باور نمی کنیم چون 27 سال از جنگ می گذرد ولی هیچ کس فکر ما نیست از روی ناچاری در شهر زباله گردی می کنم بر اثر موج انفجار شنوایم از دست دادام هنوز که هنوز هست هیچ کاری برای ما نکرداند کاش این آخر عمری کاری کنند کار نشود که به آن دنیا بکشد
سلام مگه سختتان است بعد از 3سال بگید کمیسیون عالی اعحاب وروان در خوزستان کی بر گزار می شود می دونید انتظار چقدر سخت است ممنون ولی شفیعی
باسلام درصورت امکان نام بنده راهم درجمعیت جانبازان انقلاب مرقوم فرمایید.ارادتمندحسن شیرپورجانبازسی درصدازمراغه
متاسفانه احزاب سیاسی درکشور موفقیت نداشته.
علت ها مشخصه .اما جبهه ما باید بفکر ایثارگران باشند نزدیک ۳ساله ثبت نام کردیم ..تاکنون هیچ حرکتی نکردند تنها زمان بیانیه به نام جبهه نیازدارند
خبرها و نظرها از سال ۹۳..خخخخ. چ مسخره و زیبل این آبدیت کردنها
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi