شناسه خبر : 31518
سه شنبه 22 بهمن 1392 , 05:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مرامنامه جبهه جانبازان انقلاب اسلامی

بسمه تعالی

مرامنامه جمعیت جانبازان انقلاب اسامی

 الذین استجابوالله والرسول من بعدمااصابهم القرح للذین احسنوا منهم واتقوا اجرعظیم           (آل عمران- 172)

 

مبانی فکری:

درواپسین سال های قرن بیستم پیروزی انقلاب شکوهمنداسلامی به رهبری حضرت امام خمینی (ره) ،سلطه اهریمنی استکبارجهانی را درتمام ابعادمعرفتی ،فرهنگی وسیاسی به چالش کشاندومحیط زندگی بشر رادرآستانه هزاره سوم باتغییراتی بنیادین مواجه کرد آن چنان که دراندک زمانی صحنه جهانی به میدان کارزار سرنوشت ساز اسلام ناب محمدی با الحادواستکبار وتفرعن مدرن مبدل گردید ودریک کلام تمامیت جبهه توحید درمقابل جریان شرک جهانی قرارگرفت.نظام سلطه با همه توش وتوان خود وبکارگیری تمام ادوات وابزاروامکانات سخت ونرم به مقابله بانظام اسلامی برخاسته ازاراده الهی ملت سلحشورایران برخاست و تضاد وتخاصم جبهه رحمانی استصلاح وجریان شیطانی استکبار جلوه ای تمام عیار وابعادی فراگیردرمقیاس جهانی به خودگرفت و چنین شدکه سلحشوران حق طلب  سرزمین ولی الله الاعظم (عج) درجایگاه پرچم داران اصلی وراستین اردوگاه توحیددرعصرحاضرنشستند.

موفقیت و سربلندی نظام اسلامی در همة این رویارویی ها و استمرار آن تاکنون جز در سایه اعتقاد به نصرت الهی وهدایت های غیبی حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا فداه ، پیروی از ولایت مطلقه فقیه و حضور مردم در صحنه میسر نبوده است. مردمی که با نثار مال، جان و فرزندان خود در برابر زیاده خواهی های دشمنان مقاومت کرده و مصداق آیة کریمة «ان الذین قالوا ربنا الله ثم استقاموافلاخوف علیهم ولاهم یحزنون.احقاف-13» شدند.

اگرچه امروز مبارزه و جهاد نظامی به ظاهر خاتمه یافته است، اما نظام سلطه و استکبار جهانی از دشمنی با ملت ایران دست برنداشته و دراین هنگامه بیداری اسلامی - که جمهوری اسلامی به عنوان الگوی تمام عیار مردم سالاری دینی دربین جوامع مسلمان جلوه گرشده است - تلاش می کند از راه های مختلف و با استفادة از تاکتیک های گوناگون ،کارآمدی نظام اسلامی را به چالش کشانده وبا شکستن وبه سازش واداشتن کانون خیزش جهانی اسلام علیه استکبار .ناامیدی از مبارزه را باردیگر برجهان بپا خاسته اسلام حاکم گرداند. از این رو استمرارحضور مجاهدانه وانقلابی درصحنه های گوناگون مجاهدت وفداکاری ، هم چنان به عنوان تکلیفی بزرگ فراروی مومنان ووفاداران به آرمان های مقدس انقلاب اسلامی وامام راحل عظیم الشان قراردارد و دراین راه پرفراز وفرود، راهنمای عمل همه مبارزان تکلیف گرای عصر حاضر ، این کلام نورانی خمینی کبیر است که فرمود: " تا شرک و کفر هست، مبارزه هست. و تا مبارزه هست، ما هستیم. ما بر سر شهر و مملکت با کسى دعوا نداریم. ما تصمیم داریم پرچم «لا اله الّا اللَّه» را بر قلل رفیع کرامت و بزرگوارى به اهتزاز درآوریم".

بی گمان ظهورنسل جدیدی ازمبارزان ومجاهدان راه خدا در این نقطه ازعالم که فرهنگ دیرینه اش آراسته به زیور ارادت ودلدادگی به خاندان عصمت وطهارت علیهم السلام است ازجمله آثار وبرکات همین مبارزه ای است که طی نیم قرن گذشته میان انقلاب اسلامی  وجهانخواران درجریان بوده است و بازماندگان این نسل ناب یعنی جانبازان وآزادگان ورزمندگان وخاندان معظم شهیدان والامقام، امروز مصمم انددرصحنه دیگری از رویارویی بادشمن غدار – که همانا میدان جهادفرهنگی وعلمی وسیاسی است – به مسئولیت تاریخی خود دردفاع خردمندانه از آرمان ها وارزش های الهی انقلاب اسلامی قیام کنند.

 

اصول اعتقادی:

 جامعه جانبازان فعال در حوزه فرهنگ وسیاست در طول سی سال گذشته به مقوله فعالیت فرهنگی و سیاست ورزی از همان دریچه ای نگاه کرده که در دوران دفاع مقدس 8 ساله به مقوله مقاومت و جهاد و شهادت و ایثار و فداکاری نگریسته است .در نزد اصحاب جهاد و جانبازی، ضرورت حضور در عرصه  های فرهنگی واجتماعی ، تفاوتی با ضرورت و ماهیت حضور در سنگر نبرد و پشت خاکریز جبهه ندارد و لذا حضور در میدان کنش گری سیاسی ، از همان جنس حضور در میدان جهاد و جنگ است و اساسا" در منطق مجاهدان راه خدا و در نزد کسانی که مشی و مرام مومنانه و مجاهدانه را برای زندگی خویش برگزیده اند، همه رویکردها و کارکردها و کنش ها، منبعث و ملهم از مهم ترین آموزه عمیق معرفتی است که در مکتب امام راحل عظیم الشان آن را فرا گرفته اند و آن عبارت است از آموزه نورانی تکلیف گرایی؛ یعنی عمل به تکلیف با نیت ناب برای نیل به کمال و رستگاری و تحصیل رضای خدای متعال..

تکلیف گرایی، نقطه عزیمت جانبازان و ایثارگران و جهاد پیشه گان، در همه عرصه هایی است که مقصد و مقصود آن حرکت ها، اعتلای ارزش ها و دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی بوده است. به برکت همین اخلاص در عمل و توجه به تکلیف الهی است که امروزه جانبازان وایثارگران در زمره پیشروان و پیشگامان عرصه های گوناگون اجتماعی قرار گرفته اند و حضور مستمر تاثیرگزارشان در راهبری حیات جمعی جامعه ایرانی، آن ها را به تدریج در ردیف یکی از موثرترین گروه های مرجع اجتماعی نشانده و تعبیر نورانی رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) را عینیت بخشیده است ؛ آن جا که فرمود "جانبازان رهبران این نهضت اند".

از این رو،جامعه جانبازان وفادار به انقلاب اسلامی با اعتقاد و پای بندی به:

1. اسلام و تعالیم فردی و اجتماعی آن به ویژه آموزه نجات بخش  تکلیف گرایی به عنوان یگانه راه نجات وکمال وسعادت بشر

2. ارزش ها و آرمان های برآمده از انقلاب اسلامی

3. اصل مترقی "ولایت مطلقه فقیه" به عنوان نماد عینی مردم سالاری دینی.

4. مبانی و اهداف مقدس جمهوری اسلامی ایران مبتنی برقانون اساسی.

5. اندیشه ها، رهنمودها و فرامین امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی

درمیادین مقدس نبرد انقلابی علیه جبهه استکبار خصوصاجهاد فرهنگی -که مهم ترین عرصه رویارویی با جهان خواران است - حضور مصمم ومستمر خواهد داشت.

 

 

 

اهداف:

 قرارگرفتن  جانبازان وآزادگان وایثارگران در جایگاه مرجعیت اجتماعی، ضرورت صورت بندی جامعه ایثارگری بویژه جانبازان در قالب و هیات یک تشکل فراگیر را ایجاب و اقتضاء می کند .ثمره مبارک این سازماندهی، پیوند سازمان یافته جانبازان با متن جامعه و توده های مردم خواهد بود تا جهت گیریهای کلان نظام و منویات مقدس رهبر جانباز انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای در بستر های مناسب اجتماعی بهتر از پیش تحقق یابد ودر یک کلام گفتمان اصیل وناب انقلاب اسلامی  با همه ابعادش در جامعه ،جاری وساری شود ؛ گفتمانی که منبعث از اندیشه نورانی حضرت امام خمینی(ره) است که خود ریشه در معارف الهی و اسلام ناب محمدی(ص)دارد واین اندیشه وحیانی در فرموده ها و سیره عملی آن حضرت تجلی یافته واستمرار آن نیز با تشریح درست نظری و نگاه های عمیق و مواضع حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) در زوایای مختلف محقق گشته است. هم از این رو است که نقطه نظرها ونگاه های موشکافانه و مواضع خاص بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و رهبر فرزانه انقلاب در ابعاد مختلف فرهنگی، اقتصادی، سیاسی واجتماعی و نگاه ویژه به مسایل جهان  به خصوص دنیای اسلام، چارچوب های فکری گفتمان ناب واصیل انقلاب اسلامی را تشکیل میدهد و باید به عنوان راهنمای عمل ، سرلوحه  رفتارهای جریان وجبهه بزرگ مومنان به انقلاب قرارگیرد.

آن چه در این مقطع از حیات انقلاب اسلامی اهمیت انسجام تشکیلاتی رادوچندان کرده ودغدغه داران دین اندیش و تکلیف گرای جامعه جانبازی را به اقدامی عملی در ایجادتشکیلات فرامی خواند ،هدف گذاری عالمانه و حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی  برای آینده سیاست ورزی انقلابی در کشور و دمیدن روح حماسه در کالبد کنش های فرهنگی اجتماعی وسیاسی نیروهای وفادار ومومن به انقلاب اسلامی است.

نظر به مراتب پیش گفته، "جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی"، به عنوان بخشی از جبهه بزرگ وفاداران به انقلاب اسلامی وبا هدف کمک به تحقق حاکمیت ارزش های الهی ،به همت جمع کثیری از جانبازان  انقلابی فعال در عرصه های فرهنگی و اجتماعی که باور به اسلام ناب، پای بندی به ارزش های برآمده از انقلاب اسلامی، عشق و ارادت خالصانه به امام انقلاب و اعتقاد عمیق و عارفانه به ولایت مطلقه فقیه و تبعیت و اطاعت متعبدانه از ولی امر زمان  وبزرگ جانباز جهان اسلام حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی)را با اهداء سلامت خود در راه تحکیم مبانی و اصول و آرمان ها و آموزه های مکتب نورانی و حیات بخش امام راحل، به اثبات رسانده اند، تاسیس شده است.

جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی اگرچه به سبب هویت و تشخص جانبازی  موسسین واعضای رسمی آن، عنوان «جانبازان » را بر پیشانی خود دارد، اما متعلق به همه کسانی است که دل در گرو فرهنگ جانبازی برای اسلام عزیز و ایران اسلامی دارند و قلبا" آماده فداکاری برای آرمان های بنیانگذار کبیر و عظیم الشان انقلاب و تحقق منویات و مطالبات عدالت طلبانه و عزت مدارانه ولی امر زمان، رهبر جانباز و سرافراز انقلاب اسلامی هستند. از این رو همه مومنانی که کنش گری اجتماعی فرهنگی و سیاسی را وسیله ای برای ترویج گفتمان عقلانی، معنویت گرا و عدالت محور امام راحل عظیم الشان تلقی می کنند و رویکردی تکلیف مدارانه و مأخوذ از پیوستگی سیاست و دیانت،به فعالیت فرهنگی، اجتماعی وسیاسی دارند،.در جبهه گسترده و فراگیر جانبازان انقلاب اسلامی جای می گیرند

جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی ؛

اولا" تشکلی است با رویکرد اجتماعی که پیوند وثیق با متن جامعه و آحادمردم را اساس حرکت خود قرارداده و به واسطه حضور تاثیر گذارجانبازان در متن مردم ومیان اقشار وطبقات وطیف های گوناگون اعم از شهروندان عادی و نخبگان ، تلاش درجهت بسیج وانسجام بخشی به سرمایه اجتماعی در مسیر بسط وتحکیم گفتمان انقلاب اسلامی را سرلوحه رفتار تشکیلاتی خودقرارداده است

ثانیا" تشکلی است با راهبرد فرهنگی و در خدمت گسترش فرهنگ توحید و عبودیت و معنویت و تقوا و جهاد و ایثار و جانبازی و وفاداری به ارزش ها ونیزترویج سبک والگوی زندگی اسلامی وکمک به حرکت درمسیر تحقق وتاسیس جامعه نمونه نبوی، که بر چهارپایه توسعه معرفت،تعمیق معنویت،تکثیر محبت و تحکیم عدالت بنا می شود  و حیات طیبه را برای بشریت به ارمغان می آورد

ثالثا" تشکلی است با کارکرد سیاسی که با هدف تأثیرگذاری مثبت وسازنده بر روند عمومی حکمرانی و اداره کشور شکل گرفته است و تلاش خواهدکرد فارغ از سهم خواهی های مشئوم و رایج در عرصه سیاسی و با تکیه بر شاخص های  مصرح در رهنمودهای رهبر معظم انقلاب ، نظارت مسئولانه بر عملکرد متولیان امور ، عمل به فریضه امربه معروف ونهی ازمنکر ،و نقد خردمندانه ، عالمانه و منصفانه اصحاب قدرت را ،وجهه همت خود نماید .

جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی، به مثابه بخشی از جبهه وسیع وفراگیر انقلاب اسلامی، چتری است گسترده  بر سر همه نیروهای انقلابی معتقد به اسلام و انقلاب اسلامی وملتزم به ولایت مطلقه فقیه . از این روتعامل جمعیت جانبازان با جریان ها و جمعیت ها و گروه ها و احزاب وفادار به آرمان های امام و راه و رسم رهبری، از نوع برادرانه و از جنس هم فکری و هم اندیشی ، همکاری وهمدلی ، وهمگرایی وهم افزایی خواهد بود ، در عین حال در مواقع و مواضع تصمیم ، مستقل از همه جناح ها و جریان ها و جمعیت ها و فقط در چارچوب اوامر ولی امر و در مسیر تحقق منویات معظم له تصمیم گیری و اتخاذ موضع خواهدنمود.

  بر این مبنا ، سیاست ورزی مؤمنانه و حرکت بر مدار اخلاق اسلامی، مشی و مرام جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی در مواجهه با موضوعات سیاسی و نیز سیاستمداران و دولت مردان وصاحبان قدرت خواهد بود .

 

 راهبردها  و رویکردها:

1. پاسداری از دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی وآرمان های مقدس امام خمینی (ره)و کوشش در جهت تحقق منویات والای امام خامنه ای(مدظله العالی)

2. تلاش درجهت ترویج فرهنگ و ارزش های انقلاب بویژه ارزش های دفاع مقدس

3. تبیین و تاکید بر راهبرد جهاد، ایثار و مقاومت در عرصه های گوناگون اداره کشور

4. کمک به تبیین گفتمان عزت وپیشرفت به عنوان یگانه راه حفظ وارتقاء توامان استقلال کشور و رفاه ملی

5. کمک به تبیین الگوی اسلامی – ایرانی پیشرفت ونقد مبانی نظری تمدن غرب وآثارعملی توسعه به سبک غربی

6. اتکا به ظرفیت های درونی نظام و کاهش وابستگی به خارج بعنوان الگوی مناسب پیشرفت کشور

7. پیگیری استقرار عدالت در حوزة  نظریه پردازی و اجرای برنامه های نگهداشت و توسعه کشور

8. بسط وتبیین فرهنگ سیاسی انقلاب اسلامی با تاکید بر الگوی حکومت مبتنی برمردم سالاری دینی

9. کمک به تبیین وترویج سبک زندگی اسلامی درجامعه

10. تلاش برای تحقق منویات و مطالبات عدالت طلبانه رهبری معظم انقلاب ومبارزه جهادگونه با مظاهر فقروفساد و تبعیض و رسوا نمودن کانون های نامشروع قدرت و ثروت

11. اتکا به فرهنگ و هویت اسلامی - ایرانی جهت کاهش و ترمیم گسست های اجتماعی موجود در سطح کشور

12. تاکید بر ایمان و اخلاق برای ایفای نقش در عرصه های گوناگون ، ترویج مناسبات سالم اجتماعی در کشور، مقابله باتهاجم سازمان یافته فرهنگی بیگانگان، وتقویت  نقادی مشفقانه وناصحانه سیاست هاوعملکردهای صاحبان قدرت

13. کمک به احیای سنت نجات بخش  امربه معروف ونهی ازمنکر به عنوان وظیفه ای همگانی با تاسی به سیره حسینی والهام از مکتب عاشورا ،درسطوح مختلف جامعه و کلیه مناسبات مدنی ،اجتماعی وحکومتی

14. تاکید برالگوهای رفتار اجتماعی تراز اسلام(محبت ،موعظه حسنه وجدال احسن )  و اتخاذ راهبردجذب حداکثری ودفع حداقلی

15. پایبندی به حقوق شهروندی عموم براساس تامین کرامت و منزلت انسانی از طریق تامین امنیت و آزادی برای آنان

16. حمایت از گسترش آزادی های مشروع و قانونمند در حوزه های فردی و اجتماعی و مقابله با تحجر و التقاط وانحراف

17. تبیین و ترویج الگوی صحیح مدیریتی دولتمردان و حاکمان نظام اسلامی در سطح جامعه

18. گسترش فرهنگ نقد خردمندانه، عالمانه و منصفانه اصحاب قدرت در سطوح مختلف کشور و اقناع افکار عمومی در خصوص پاسخگویی مسوولان

19. اعتقاد به اصول عزت، حکمت، مصلحت و نفی هرگونه سلطه گری و سلطه پذیری در اهداف، جهت گیری ها و اقدامات مرتبط با سیاست خارجی کشور

20. حمایت از تحکیم و توسعه روابط با جهان اسلام در جهت تشکیل امت واحده اسلامی

21. تلاش در جهت بهره گیری از ظرفیت متراکم جهان اسلام در جهت رفع مشکلات و آلام آنها

22. تلاش برای سازماندهی، وحمایت ازتشکیل و تجهیز خطوط مبارزه با نظام سلطه و استکبار جهانی در سراسر جهان

   

برنامه ها:

1. طراحی، تدوین و ارائة برنامه های ساختاری و موضوعی کارآمد و اثربخش در حوزه های اجتماعی فرهنگی اقتصادی وسیاسی براساس گفتمان انقلاب اسلامی

2. طراحی، تدوین و پیاده سازی نظام مدیریت مطالبات رهبری، نخبگان ایثارگر، اقشار و گروه های مختلف مردم از مسوولین و دست اندرکاران دستگاه ها و نهادهای کشور

3. طراحی، تدوین، استقرار و اجرای فرآیند نظارت گفتمانی و عملکردی بر اهداف، دیدگاه ها، جهت گیری ها و اقدامات مسوولین و دست اندرکاران دستگاه ها و نهادهای کشور

4. اتخاذ، تبیین و اعلام مواضع در مقاطع مهم ،حساس،تعیین کننده وسرنوشت سازدرحفظ کیان انقلاب اسلامی درداخل وخارج کشور

5. برقراری ارتباط موثر با اقشار و گروه های مختلف اجتماعی وتمهید برنامه های متناسب با هریک ازاقشار

6. جریان سازی مثبت فرهنگی، سیاسی و اجتماعی در جهت ایجاد و افزایش شور و نشاط انقلابی در جامعه

7. طراحی، ایجاد، توسعه و مدیریت شبکه های اجتماعی و بهره گیری از آنان در جهت تاثیرگذاری بر جامعه

8. ایجاد، حفظ و توسعه ارتباطات و همکاری های درون و برون تشکیلاتی بمنظور ایجاد هم افزایی حداکثری بااستفاده از روش های حضوری وغیرحضوری ارتباطات نظیر برگزاری نشست ها وکارگاه های تخصصی منطقه ای واستانی واردوهای جهادی وفرهنگی

9. برنامه ریزی و سازماندهی تشکیلاتی برای مشارکت فعال واثرگذار در حرکت های فرهنگی واجتماعی در مقاطع ومناسبت های مذهبی و انقلابی وملی

10. فعالیت در جهت تحکیم ونهادینه کردن فرهنگ سیاسی انقلاب اسلامی و تفکر بدیع مردم سالاری دینی از طریق مشارکت فعال وتاثیرگذار درانتخابات وترغیب وتهییج وجهت دهی اقشار مختلف به مشارکت وحضور حماسی درپای صندوق های رای

11. انتشار نشریه (ارگان تشکیلاتی) پس از اخذمجوز از مراجع ذیربط ،وبکارگیری فناوری های نوین رسانه ای برای تبیین مبانی فکری وعقیدتی ،ترویج گفتمان اتقلاب اسلامی ومکتب امام (ره) ،اعلام مواضع فرهنگی اجتماعی اقتصادی وسیاسی ، وآگاهی بخشی وتقویت ارتباطات درون تشکیلاتی

12. برگزاری برنامه سخنرانی وپرسش وپاسخ منظم ادواری به منظور روشنگری وبصیرت افزایی عمومی نسبت به مسائل مهم ایران وجهان 

13. مشارکت وهمکاری با نهادهای حوزوی ودانشگاهی وانجمن ها وموسسات علمی وفرهنگی درزمینه نهضت نرم افزاری و تحول درعلوم انسانی و تقویت وتوسعه کرسی های آزاد اندیشی ونظریه پردازی

کد خبرنگار: 12
اینستاگرام
وجدانا فاش نیوز می خوای بگی کامنتام نرسیده ؟ یعنی چی میشن ؟ درسته که کد امنیتی دوباره می خواد ولی ارسال میشن ؟ یا حسین یعنی باید دوباره بنویسم ..!؟ البته شایدم مصلحت نبوده که الان برسه ؟
در خصوص یکی از اهداف جمعیت و رویکرد سیاسی آن جهت تلاش برای نقد منصفانه عملکرد دولتمردان به دور از سهم خواهی های رایج احزاب و تشکلها باید گفت که جمعیت راه دشواری را در پیش رو دارد مضافا به اینکه در مرامنامه و نیز اساسنامه جمعیت موارد زیادی از شرح برنامه ها و تکالیف و چشم اندازها وجود دارد که عمل به آنها جز از طریق استعانت از خداوند و اخلاص و توکل میسر نیست بهر حال خدا کمکتان کند
پاینده باد انقلاب اسلامی ایران
بسم رب الشهدا والصدیقین .اکر کسی به دین به ولایت به خاک ووطن وبه پرچم وناموس وطنش تعصبی نداشته وندارد وبخاطر حوس پشت پا به همه عتقادات خود میزند کمتر از ان بانوی عراقی هست که داعش گفت دینت رآنکار کن زنده بمانی ولی جواب رد داد وگفت مردن حق بوده وسربلند تعریف میکرد وبدانید دشمن درداخل با مسلت شدن به نسل جوان داره ازداخل جوانان راتظعیف میکنه وزود دست بکار نشیم وبسمت خودمان نیاریم ضربه بزرکی خواهیم خورد انها مغزها ونخبگان ما را درراهرو فرودگاه های امریگا با احانت به انها وتحریک انها برعلیه نظام شروع کردند وازایران وایرانی زیاد میگویند چون بیشتر ازما میترسند
حق است خداوند متعال در قرآن کریم میفرمایدخوشابحال کسی امروز دیروزش فرق نماید و بیاییدواقعاهمان سربازان گمنام امام خمینی ره باشیم خداوند متعال میخواهم عمرم را زود بگیری اگر ذره ایی ایمانم به خمینی ره و خامنه‌ای کم شده باشدجانباز بی ادعا من الله توفیق
سلام
هنوز هم دست از اهداف شعاری که جامعه چه در داخل و یا حتی در سطح بین‌المللی در برابر آن موضع انفعالی دارند بر نمیدارید؟ آخه دوستان عزیز چرا هنوز در توهمات سیر میکنید؟ مشروح این مرامنامه انسان را بیاد تشکل‌هایی که با رژیم شاه مبارزه می‌کردند میاندازد!! آقایان باید خاطرنشان کنم چهل سالست انقلاب شده! هر چه دبیرخانه ماده ۱۰ وزارت کشور بشکل تیپ و چاپی بدستتان برای تصویب میدهد که بکار چنین جریانی نمی‌آید!آخه برادران عزیز من کمی به اشخاصی که در این جمع هستند توجه کنید! اگر قصدتان از ایجاد چنین تشکلی نگاه ابزاری به بچهای جانباز هست و پس از اتمام کار بازهم فاقد جایگاه اجتماعی این طفلکیارو می‌فرستید دنبال کارشان شرعا و عرفان در حقشان جفا میکنید! جانبازان و خانواده های محترمشان بقدر کفایت مورد آزار و اذیت و اجحاف مسئولین قرار گرفته اند؛ بعیدست توان تحمل مضاعفی دیگر داشته باشند!
لطفن کارای پدر منو درست کنید نهایثارگری داره ونه جانبازی
شماره شناسنامه ۶۵۲ قربانعلی ابویسانی

پدرم در کردستان خدمت میکرده که الان هیچی از مجروحیت خودش نداره ۶ماه هم در جبهه بوده به غیر از دوران سربازیش
نظرم این خرداد 61:کرفتن دیپلم 15مهر اعزام سربازی الی15مهر 63 کرفتن پایان خدمت درسنگرهای جنگ تحمیلی درمنطقه فکه تیر63درحین مجروح ترکش درپنج نقطه بدن جانبازو ایثارکر نیروی مسلح وبنیادشیهد انزلی درحال حاضرفاقدشقل درامداز سال86 چون یکی ازمجروحیت ازناحیه کمر و ناتوانی از کمر خانه نشین بدون کسی ازجمله نیروی مسلح وبنیاد شهید دیناری کمک کند وهرچقدر اطلاع رسانی میکنم چیزی یا جوابی دریافت نمیکنم حی هات من ظله گیلان اقای دکتر هاشمی ریاست بنیاد شیهد ایران اسلامی حطاب نمودم باسپاس
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi