شناسه خبر : 3156
دوشنبه 21 دي 1388 , 16:33
اشتراک گذاری در :
عکس روز

رها شدگانیم در این رنج بی حساب

ای کاش از تیتر بهتری برای بیان این موضوع استفاده می کردید و یا از زاویه بهتری به آن می نگریستید. مشکل اصلی رها بودن اکثریت غالب جانبازان است. یعنی بنیاد باید برای آن 1800 جانباز قطع نخاع برنامه های خود را عملیاتی کند حال چه بتواند مشکل آسایشگاه های موجود را حل کند یا نتواند. آنچه مهم است این که سرنوشت اکثریت موکول و مشروط به وضعیت تعداد قلیلی از جانبازان نیست.

بنیاد اساسا" حق ندارد حیات ما را به حیات و ممات دیگران گره بزند. در آن صورت ما را در مدار بسته ای گیر می اندازد که رهایی از آن ممکن نیست. آنچه مهم است وجود اراده بنیاد است در آن صورت منابع بسیار فراوانی برای حل مشکل وجود دارد. بنیاد بایستی دست از بازی بردارد و با قدرت وارد کار شود. آنگاه همان تعداد قلیل هم خواستار بهره مندی از خدمات چنین مراکزی خواهند شد و یک لحظه هم در آسایشگاه های فعلی هدر نمی دهند. شایسته است با دست خودمان آب به اسیاب بعضی مترصدین نریزیم ودستی دستی نگوییم عسس بیا من را بگیر.

محمد-م

اینستاگرام
با این نظر موافقم. من فکر کنم بنیادی ها در این سایت نفوذ کردند.
یک نبرد . یک خدا. یک رهبر. یک هدف و . . .
چرا اینهمه تبعیض . آیا بچه های جهادی زحمت کمتری کشیدند که باید از حد اقل حقوق برخردار باشند.بعد از گذشت 26 سال یک جانباز قطع نخاع باید دغدغه حقوق و مزایا داشته باشد ؟ ؟ ؟ ؟ ؟ ؟ ؟
چه کسی بداد میرسد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟ ؟ ؟
موافقم
جالبه ...
با سلام به همه ی بچه های با معرفت عصر دود و باروت چندی پیش برای مشاورره کمسیون پزشکی مازندران رفته بودم گفتم ساری ترکشی که از سال 65 در شلمچه به کمرم اصابت کرده هم اکنون طاقت را از من بریده از درد من که چه عرض کنم زن و بچه ام می نالند آقای پزشک گفتند بر اساس قانون چون یک ترکش در کمر دارید اگر برای کمسیون برید یک درصد به شما اختصاص می یابد حال نمی دانم به آن شرف پزشک تحسین کنم یا به مدیر کل بنیاد جانبازان مازندران برای اول و آخر همه شان متاسفم
اگر شما مجتهد و نداشتيد چه ميكرديد چه خبره سه تا عكس
سالهادل هوس جام جم ازمامی کردآنچه خود.داشت زبیگانه تمنامی کرد.یک خبربگم واون اینکه شایدبه زودی شاهنامه ای نوشته شود.از این همه حماسه سرائی برخی هاکه ادعادارندحمایت می کنند.امافقط مثل داستانهای شکسپیرخیالی است.وبس.شماهم تااخرش مفهوم رابخوان
مرغ زیرک چون به دام افتد تحمل بایدش دام ما هم شده (غیبت)
سلام ، اين سايت وابسته به بنياد هست . اين سايت يك سوپاپ اطمينان است كه ايثارگران حرف دلشان را بزنند و كمي درد دلشان كم شود يا فشار روحي كمتر شود . بهر حال فقدان اين سايت باعث ميشود تا ايثارگران حرف دل را جاي ديگر بگويند كه صلاح نيست . يا مثل آن جانباز خودسوزي كند !!
آن جانبازعزیزکه خودکشی کرد،مسئولین کک شان هم گزید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ما كه از آوار و تركش همه رو بجون خريديم ٠ تو بگو همسنگر من ما تقاص چي رو ميديم٠
فقط آقا امام مهدي (عج) شريف ميدونه بااين به اصطلاه مسولين اسلامي چگونه رفتار كنه
سلام ، عنوان کامنت که میفرماید رها شدگانیم در این رنج بی حساب بخوبی گویای شرح احوال ایثارگران و غفلت وحشتناک مسئولان نظام اسلامی میباشد که باعث ایجاد شبهاتی در افکار عمومی شده است.
هرچه انسان به خداوند متعال نزدیک میشود مراقبت از اعضا و رفتار و حتی تفکر در خلوت بیشتر میشود. شخصی که سالها بوسیله عبادات و توجه به معارف اسلامی به معرفت الله نزدیک شده لیاقت پست مسئولیت در نظام اسلامی را دارا میباشد که میگوییم شایسته سالاری و پیروی از حکومت عدل امام علی (ع) است.
با این مشخصات تعریف شده از مسئول نظام اسلامی که اساس تشکیل حکومت و پیروزی انقلاب بود ، قبول و تحمل این غفلتهای وحشتناک از سوی مسئولان بهیچوجه جایز و در شان حکومت اسلامی و مردم شهید پرور ایران نمیباشد.
اقای مجتهد ماده 13 چه شود ما ازادگان منتظرم شما که خودت که ازاده رماده 9 از تبریز /
با سلام عزیزم من در پایان کامنتم سوالی کرده بودم گویا به مذاق شما خوش نیامد و سانسورش کردی . مگر سوال کردن گناهه ؟ فکر کنم جواب ندادن بدتر باشد . با تشکر
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi