شناسه خبر : 31576
چهارشنبه 15 بهمن 1393 , 10:09
اشتراک گذاری در :
عکس روز

قرائت شعر در حوزه دفاع مقدس به زبان محلی سنگسری

به گزارش خبرگزاری فارس از مهدیشهر به نقل از کمیته اطلاع‌رسانی 198 شهید شهرستان مهدیشهر، محمداسماعیل پورطاهریان اظهار کرد: شب شعر «یاران خوب خورشید» با شعرخوانی شاعران برجسته کشوری شامل عرفانی و علوی و 6 شاعر از استان و شهرستان در موضوع دفاع مقدس و ایثار و شهادت برگزار می‌شود.

وی افزود: در این برنامه؛ اسماعیل ملک‌احمدی شاعر خوش‌ذوق مهدیشهری به قرائت شعر در حوزه دفاع مقدس به زبان محلی سنگسری خواهد پرداخت.

مسئول انجمن شعر و ادب شهرستان مهدیشهر خاطرنشان کرد: این برنامه چهارشنبه 15 بهمن ماه ساعت 18 در کانون شهید بیدقی مهدیشهر برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه نسل امروز نیاز دارد تا با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا شود، تاکید کرد: هنر و زبان هنر بهترین راهکار برای انتقال ارزش‌های هشت سال دفاع مقدس و ترویج و نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت است.

به گفته پورطاهریان، در این برنامه مسئولین شهرستان، شعرا، فرهیختگان، هنرمندان، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و اقشار مختلف مردم حضور خواهند داشت.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi