شناسه خبر : 31579
چهارشنبه 15 بهمن 1393 , 10:39
اشتراک گذاری در :
عکس روز

همایش هم اندیشی با فرزندان شاهد تبریز

به گزارش «ایثار»، دومین همایش هم اندیشی قاسم صمدیان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی باشماری از فرزندان اناث شاهد شاغل در دستگاه های دولتی با هدف تعامل در اداره امور خانواده های شاهد و ایثارگر و تبادل نظر و دریافت پیشنهادات سازنده این گروه از فرزندان شاهد در دفتر مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان برگزار شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی خانواده های شاهد و ایثارگر را پشتوانه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و تاکید کردکه یادگاران شهدا باید همانند شهیدان که درسنگر جنگ نرم درمقابل دشمنان نظام ایستادند اکنون درجنگ نرم پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی قرص و محکم بایستند تا از نقشه های جدیدی که دشمنان انقلاب طراحی می کنند عبور کنیم و انقلاب را به صاحب اصلی آن تحویل دهیم.

در این همایش فرزندان معظم شاهد تبریز نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را مطرح کردند که به برخی از آنها پاسخ داده شد و پاسخ بعضی از آنها به بررسی بیشتر موکول شد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi