شناسه خبر : 31595
چهارشنبه 15 بهمن 1393 , 13:09
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تشریح برنامه‌های بنیاد شهید در شهرستان قزوین


حسن اصلی تبریزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان قزوین به مناسبت گرامیداشت ایام دهه‌ فجر برنامه‌های مختلفی را برگزار می‌کند.

وی با بیان اینکه دیدار و تجلیل از 53 خانواده جانباز و زندانیان سیاسی قبل انقلاب از جمله این برنامه‌ها است، بیان کرد: این دیدارها با حضور مسئولان و کارمندان بنیاد شهید صورت می‌گیرد.

سرپرست اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان قزوین با اشاره به اینکه مسابقات ورزشی جانبازان در سه رشته تیر و کمان، تیراندازی و تنیس روی میز به مناسبت ایام دهه‌ فجر برگزار شد، گفت: جانباز محسن درگاهی موفق به کسب مقام دوم تیراندازی قهرمان کشوری مسابقات در رشته تپانچه شده است.

اصلی تبریزی خاطرنشان کرد: مسابقات کشوری تیراندازی جانبازان با حضور 165 ورزشکار از 30 استان در قالب 30 تیم ورزشی، کلاس‌های SH1 و SH2 در دو بخش ایستاده و درازکش از 5 تا 7 بهمن ماه در مجموعه المپیک کیش برپا شده است.

این مسئول برگزاری مسابقات ورزشی دارت ویژه جانبازان به همراه خانواده و یادواره شهدای بهمن ماه و انقلاب اسلامی در قزوین را از دیگر برنامه‌های بنیاد شهید در ایام دهه‌ فجر عنوان کرد.

سرپرست اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان قزوین گفت: همزمان با ایام دهه‌ فجر، یادواره شهدای بهمن ماه و انقلاب اسلامی و حومه که در عملیات والفجر مقدماتی، والفجر 8 و ادامه عملیات کربلای 5 به درجه رفیع شهادت نائل گشتند و 70 نفر از والدین شهدایی که در این ماه به فرزندان شهیدشان پیوسته‌اند، برگزار می‌شود.

اصلی تبریزی اضافه کرد: این مراسم با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت پنج‌شنبه 16 بهمن از ساعت 14:30 تا 16 در حسینیه امامزاده حسین(ع) برگزار می‌شود.

این مسئول به گلباران مزار شهدا با عنوان مهمانی لاله‌ها اشاره کرد و گفت: این مراسم پنجشنبه 16 بهمن، ساعت 16 ظهر به صورت کشوری همزمان با سایر استان‌ها، با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و دفاع مقدس در قزوین برگزار می‌شود.

سرپرست اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان قزوین اظهار کرد: مراسم فوق به صورت ویژه در گلزار شهدای شهرستان قزوین با حضور مردم شهیدپرور و مسئولان استانی با هدف قدردانی از مقام شامخ شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار می‌شود.

اصلی تبریزی عنوان کرد: مردم و مسئولان شهیدپرور قزوین با حضور در این مراسم با آرمان‌های والای شهدای انقلاب اسلامی و امام خمینی (ره) تجدید میثاق می‌کنند.


 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi