شناسه خبر : 31604
چهارشنبه 15 بهمن 1393 , 15:17
اشتراک گذاری در :
عکس روز

کنگره شهدای ورزشکار

 

 به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، مسعود امینی، مدیرکل امور فرهنگی وزارت ورزش و جوانان کشور، صبح امروز در همایش جوانان، انقلاب اسلامی و هویت ملی در این استان، اظهار کرد: به برکت اخلاص مردم ایلام  یادواره شهدای ورزشگاه چوار در مجامع بین‌المللی تصویب‌شده است.

 

وی، افزود: طی چند روز آینده نیز در شورای فرهنگ عمومی  کشور هم روز 23 بهمن به‌عنوان روز ملی شهدای ورزشکار   مصوب خواهد شد و در تقویم ملی ثبت می‌گردد که این امر با استان ایلام و شهدای چوار رقم می‌خورد و سال آینده نیز کنگره شهدای ورزشکار در روز 23 بهمن سال آینده اجرا خواهد شد.

 

مدیرکل امور فرهنگی وزارت ورزش و جوانان کشور، با اشاره به اینکه استان ایلام از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بالایی برخوردار است، تصریح کرد: 15 برنامه فرهنگی در  این استان طی سال 94 برگزار می‌شود که باید مجموعه استان از فرصت به وجود آمده و  با بهره‌گیری از سازمان‌های مردم‌نهاد و با حضور جوانان در اجرای برنامه‌های فرهنگی استفاده کنند.

 

امینی، یادآور شد: این استان با توجه به اینکه یکی از آوردگاه‌های دوران 8 سال دفاع مقدس بوده از ظرفیت خوبی در زمینه کاروان‌های راهیان نور برخوردار است که در این زمینه نیز جوانان می‌توانند وارد عرصه شده و از این ظرفیت فرهنگی مناسب در راستای نشر ارزش‌های اسلامی و انقلاب بهره‌گیری کرد.

 

وی، ابراز کرد: به برکت انقلاب اسلامی و دفاع مقدس موفقیت‌های زیادی در زمینه‌های مختلف داشته‌ایم که روی پای خودمان بایستیم و خودمان در زمینه‌های مختلف، علی‌رغم همه تحریم‌ها، وارد شدیم و با محوریت اتحاد و وحدت، امروز در عرصه‌های علم و فناوری پیشرفت‌های بسیار داشته‌ایم.

 

مدیرکل امور فرهنگی وزارت ورزش و جوانان کشور، گفت: خود ما باید کشور را باید آباد کنیم و قرار نیست کسی دیگر از بیرون بیاید و کشور را باید خودمان آباد کنیم، از کوچک‌ترین فرصت‌ها باید استفاده کرد یک جوان ایرانی باید ضمن تحصیل باید در زمینه‌های مختلف که دارای استعداد است، دارای مهارت نیز شود.

 

امینی، ابراز کرد: دشمنان نظام و انقلاب اسلامی در  عرصه جنگ سخت نتوانستند جلوی جوانان انقلابی را بگیرند و بعد هم در عرصه فرهنگی و تهاجم فرهنگی وارد شدند و امروز نیز جنگ اقتصادی را علیه ملت ایران آغاز کرده‌اند اما باهمت جوانان این مرزوبوم به‌طورقطع شکت خواهند خورد.

 

وی، خاطرنشان کرد: نگاه ما به آینده امیدوارانه است در سایه حرکت علمی و فناوری جوانان، کشور اسلامی روزبه‌روز به حرکت و  پیشرفت خود ادامه می‌دهد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi