شناسه خبر : 31657
یکشنبه 19 بهمن 1393 , 09:01
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پروتز ورزشی 3s80

برای افراد ورزشکار که قطع عضو بالای زانوهستند این پروتز پیشنهاد میشود .قطعات این پروتز شامل مفصل زانوی 3s80،آداپتور ورزشی 4r204و پنجه فنری کربنی 1E90است

دکتر محمد علی جوانشیر - برای افراد ورزشکار که قطع عضو بالای زانوهستند  این پروتز پیشنهاد میشود .قطعات این پروتز شامل مفصل زانوی 3s80،آداپتور ورزشی 4r204و پنجه فنری کربنی 1E90است که راحتی و امنیت بالایی را برای فرد ورزشکار به همراه دارد  و دارای عملکرد بالایی است.این پروتز تا 100 کیلوگرم   قابلیت تحمل  وزن دارد.دارا بودن هیدرولیکهای چرخان قدرتمند در مفصل زانوی ورزشی ،بطور ویژه برای ورزشهایی از جمله دوندگی مناسب است و ویژگیهای تعدیل کننده ای را در فاز نوسان ارائه میدهد و باعث میشود که فرد گامهای بلندی را بردارد.

3s80دارای قفل دستی است و باعث میشود فرد ورزشکار در حین ایستادن احساس امنیت کند..پای فنری-کربنی ارتجاعی ،برای دویدن بسیار ایده آل است .بسته به وزن و حالتهای مختلف  دویدن –آهسته دویدن و یا با سرعت دویدن –فنر در درجات  سختی مختلف  موجود است.اشکال آداپتور پروتز پای ورزشی ،ارتباط کاملی  با مفصل زانو دارد.دو نوع منحصر بفرد از این پروتز موجود است :پروتزی که کف آن  دارای پروفایل all- terrain است برای حرکت بر روی سطوح ناهموار و پروتزی که دارای کفی میخی است و برای حرکت در سطوح tartan  مناسب است .
این پروتز بسیار محکم است و دارای وزن سبکی است .مفصل زانوی این پروتز ، بدلیل نیروهایی که در طول دویدن  بر روی آن اعمال میشود، قابلیت تحمل وزن بالایی  دارد.
پای فنری-کربنی 1E90 sprinter برای دویدن شما یک برگشت انرژی عالی را فراهم میکند، که نیازمند کمترین انرژی است .این پروتز به منظور وفق دادن با وزن بدن  ،داری شش درجه  سختی است.
بی شک گرم کردن بدن ، بمنظور حفاظت از ماهیچه ها و ریلکس کردن آنها قبل از شروع  حرکات ورزشی امری بسیار مهم است. برای این هدف  3s80 sport با یک قفل مجهز شده است و شما براحتی می توانید آن را با دست فعال نمایید.

 

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi