شناسه خبر : 31672
یکشنبه 19 بهمن 1393 , 08:18
اشتراک گذاری در :
عکس روز

یک تشکر وقدردانی

مرتضی قنبری وفا -  چه خوب است در برابر بی تفاوتی برخی مسئولان از خدمات شایسته برخی دیگران به نیکی یاد کنیم. کتف فرزندم دچار آسیب بود که در بیمارستان خاتم توسط پزشک حاذقی بنام دکتر محمد رضا گیتی، فوق تخصص شانه و کتف مورد عمل جراحی قرار گرفت. این عمل بسیار پیشرفته انجام گرفت و فقط چهار سوراخ در کتف او باز کردند و خبری از شکافتن بدن نبود به همین دلیل به سرعت جای عمل ترمیم یافت و اکنون مشکل کتف فرزندم رفع شده و بی انصافی است از این پزشک محترم و مدیریت بالای بیمارستان ،کادر و پرسنل عزیز که بسیار با احترام با ما برخورد کردند یاد نکنیم .

ضمنا" حتی یک ریال هم از ما نگرفتند و وسایل مورد نیاز عمل را هم بیمارستان رایگان تهیه کرد و ما از بیمه طلائی بهره بردیم. اگر غیر از آن بود ما توان پرداخت چنین عمل تخصصی را نداشتیم و خدا می داند چه بر سر ما می آمد .

در آخر از بنیاد شهید و امور ایثارگران متولی امور درمان ایثارگران سپاسگزارم و از طرف خودم و خانواده ام سپاسگزاریم و به کار شایسته آنان ارج می نهیم و واقعا" خسته نباشید و خدا قوت.یا حق

اینستاگرام
سلام در مرکز درمانی مانیز خدماتی به جانبازان و خانواده شهدا می شود اما گزینشی ! همین امروز ساعت ۹بنده جلسه ای داشتم و با اعتراض به این موضوع از اتاق خارج شدم . اگر فاش نیوز دستور بفرمایید شماره تلفن هم می دهم ...
وجدانا ببینید بعضیا که اینطور با آب و تاب از خدمات گرفته شده حرف می زنند چه سمت و جایگاهی دارند که راضی هستند و الا اکثریت ناراضی هستند !
البته منکر خدمات نمی شویم اما با یک گل بهار نمی شود !
سلام ، اولین مرتبه که متن مخلصانه و بی ریای آقای وفا را مطالعه کردم تحت تاثیر قرار گرفتم و از ایشان تقدیر نمودم. اما در متون بعدی متوجه شدم مسئولین بنیاد نسبت به ایشان نظر لطف و مرحمت خاصی دارند. با اجازه فاش نیوز عزیز با عنایت به تقدیر و تشکر ایشان از مسئولین بنیاد که بقول دوستان بصورت گزینشی و سلیقه ای خدمت رسانی میکنند ذکر نکاتی ضروری میباشد.
میدانیم درمان رایگان طبق قانون برای جانبازان و افراد تحت تکفل با هر درصدی وجود دارد. هزاران جانباز شاغل و بازنشسته از ابتدای سالجاری از بیمه درمانی محروم هستند که علیرغم اطلاعیه های متعدد صادره تا این تاریخ و پیگیریهای بعمل آمده هیچگونه اقدامی در راستای تمدید بیمه درمان و پرداخت هزینه های انجام شده بعمل نیامده است. آیا ذکر تقدیر و تشکر از چنین مسئولانی که از ابتدای سالجاری نسبت به کارشکنی بر علیه جانبازان شاغل و بازنشسته اقدام کردند جایی برای طرح در سایت مقدس فاش نیوز دارد؟ آیا با اطلاع از وضعیت معیشتی و درمانی هزاران جانباز که با مجروحیت های متعدد مظلوم و محروم از دریافت هرگونه تسهیلات هستند ذکر دریافت بهترین تسهیلات رایگان برای جراحی فرزند عزیز جانباز ضرورتی دارد؟
میدانیم هزاران جانباز مظلوم و محروم با وجود انواع مجروحیت های لاعلاج بوسیله همسر و فرزندان تحت مراقبت قرار دارند که به همین علت دچار انواع بیماری و صدمات شدند که بدلیل ناتوانی در تامین هزینه های درمانی مجبورند با انواع صدمات مثال کمر ، زانوها و اعصاب و روان در بدترین شرایط به زندگی ادامه دهند لذا طرح موضوعاتی مانند رفاه مادی از طریق پرونده جانبازی که فقط به برخی از عزیزان جانباز بصورت گزینشی و خاص با تقدیر و تشکر یا نوشته های معنادار در سایت فاش نیوز تعلق گرفته همانند نشان دادن سفره چرب و شیرین و رنگین به گرسنه است که در اصول تشیع بهیچوجه پسندیده نیست.
برادر بزرگوارم آقای ناطق از پدرانم آموخته ام قدر دان زحمات دیگران بوده و اگر شخصی محبتی برای بنده ابراز داشت بدون لحاظ کردن پاچه خوری صادقانه و بی ریا آن را ابراز بدارم .
همیشه در خدمات دهی بنیاد به ایثارگران کوتاهی می شود و ما هم همیشه انتقاد کرده و رسانه ای کرده ایم ، اما وقتی ارزش کار خوب بالا باشد که سلامتی فرزندم می باشد چرا قدردان نباشم و با اینکار روحیه کار خوب و مثبت را در مسئولان افزایش دهم و نگویند جانبازان بلا نسبت فقط نق می زنند .
آقای ناطق پرسنل بیمارستان خاتم هیچکدام نه پسر خاله و نه پسر عموی بنده بوده و فقط وظیفه ای که بابت آن حقوق می گیرند برای سلامتی فر زندم به نحو احسن انجام داده اند و بنده خاص نیستم و نسبت به بیمارستانهای که 30 سال در آنها تردد داشتم برخورد پرسنل این بیمارستان را خاص دیدم که چقدر احساس وظیفه می کنند و خدمات به همراه تجهیزات شایسته تقدیرهستند.
آیا مسئولان این حوزه با خواندن مطلب بنده روحیه مظاعف نمی گیرند که انگیزه بنده همین بود که روحیه خدمات دهی را افزایش دهم و آنان را دلگرم به کارشان کنم . همین و بس
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi