شناسه خبر : 31690
یکشنبه 19 بهمن 1393 , 09:55
اشتراک گذاری در :
عکس روز

یادی از خلبان شهید عبدالرضاکوپال

امیر سرتیپ دوم جهان بخش حبیبی گفت:انقلاب اسلامی ایران تکرار نشدنی و ماندگار است.

به گزارش ایسنا، امیر سرتیپ دوم جهان ‎بخش حبیبی که به نمایندگی از نیروی هوایی ارتش در مراسم اولین یادواره شهید سرلشگر خلبان عبدالرضاکوپال در بروجرد، افزود: شهید خلبان کوپال دلیرمردی بود که سرسختانه با دشمن بعثی نبرد کرد تا در نهایت به شهادت نائل آمد.

وی اظهار کرد: شهید کوپال از جمله خلبانان تیز پروازی بود که در دوران دفاع مقدس همراه با 140 فروند هواپیمای دیگر مواضع دشمن را در عملیات غرورآفرین «کمان 99» در هم کوبیدند و باعث پیروزی‎های بزرگی برای رزمندگان و ملت ایران شدند.

 

نماینده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به علما و بزرگان شهرستان بروجرد،گفت: ‎آیت‎الله بروجردی در شهرستان بروجرد تداعی‎کننده اقتدار شیعه است.

 

امیر سرتیپ دوم حبیبی با اشاره به پیروی شکوهمند انقلاب اسلامی، اضافه کرد: امام خمینی(ره) معنویت را با علم وسیاست درهم آمیخت.

 

کوپال از جمله خلبانان تیز پروازی بود که در دوران دفاع مقدس همراه با 140 فروند هواپیمای دیگر مواضع دشمن را در عملیات غرورآفرین کمان 99 در هم کوبیدند و باعث پیروزی‎های بزرگی برای رزمندگان و ملت ایران شدند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi