شناسه خبر : 31745
دوشنبه 20 بهمن 1393 , 14:24
اشتراک گذاری در :
عکس روز

غرس 300 هزار درخت با شناسنامه شهید

مشاور رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در امور ایثارگران گفت: 15 خرداد ماه همزمان با روز درختکاری 300 هزار درخت در سراسر کشور به نام هر شهید با شناسنامه‌ محل تولد و محل شهادت غرس خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه قزوین)، به مناسبت دهه مبارک فجر و ارج نهادن به مقام شهادت،دومین همایش سراسری مسئولین ایثارگران سازمان حفاظت محیط زیست با حضور مرتضی روزبه استاندار قزوین، سید محمد مجابی، معاون توسعه مدیریت و امور مجلس سازمان حفاظت محیط زیست، سید احمد نبوی، مدیر کل بازرسی و مشاور ریاست سازمان در امور ایثارگران، صدرالدین علیپور مدیرکل حفاظت محیط زیست استان و نمایندگان امور ایثارگران استان‌های مختلف در سالن مفاخر شهرداری قزوین برگزار شد.

 

سید احمد نبوی، مشاور رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در امور ایثارگران در این همایش سراسری اظهار کرد: با در نظر گرفتن نسبت تعداد افراد کل شاغل و افراد ایثارگر شاغل در این سازمان، تعداد کارمندان با نسبت فرزند شهید رتبه نخست را در میان سازمان‌های دولتی کشور داریم.

 

وی با اشاره به تکمیل بانک اطلاعاتی ایثارگران سازمان حفاظت محیط زیست افزود: یکی از اولویت‌های کاری در سازمان، تکمیل بانک اطلاعاتی از ایثارگران یا افراد خانواده‌های ایثارگر شاغل در این سازمان است.

 

نبوی با اشاره به مشکلات موجود در جمع‌آوری اطلاعات محیط بانان شهید و جانباز سازمان در استان‌های مختلف، از نمایندگان استان‌ها درخواست کرد: آمار دقیق وضعیت محیط بانان شهید و جانباز استان محل خدمت خود را به این سازمان گزارش کنند تا زمینه خدمت مطلوب به آن‌ها فراهم شود.

 

مشاور رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در امور ایثارگران تصریح کرد: سالنامه حاوی اطلاعات محیط بانان شهید سازمان و جانبازان شاغل در سازمان تهیه خواهد شد.

 

این مقام مسئول با اشاره به اینکه درختان غرس شده با دستان خود خانواده شهید و با شناسنامه محل تولد و محل شهادت و به طور کل حاوی اطلاعات شهید خواهد بود، گفت: از هر درخت با شناسنامه‌ی مخصوص خود عکس‌برداری و در نمایشگاهی که به همین منظور دایر می‌شود به نمایش گذاشته خواهد شد.

 

به گزارش ایسنا، در ادامه این جلسه نمایندگان امور ایثارگران استان‌های مختلف حاضر در جلسه به طرح برخی مشکلات و چالش‌های خود در استان‌ها پرداختند.

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi