شناسه خبر : 31774
سه شنبه 21 بهمن 1393 , 12:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

رونمایی از تابلوی یادمان 4 شهید

در هشتمین روز از دهه مبارک فجر، تابلوی یادمان شهدای روستای دگرمانکشی بخش مرکزی شهرستان مرزی بندر آستارا رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار ایسنا – منطقه گیلان، در این تابلو تصویر شهید داریوش نیازپور، فردین کابین مقدم، داور مسعودپی و غلامرضا مورخی با حضور پورحضرت معاون برنامه‌ریزی فرمانداری، چنگیز شکوری بخشدار مرکزی بندر آستارا، رئیس بنیاد شهید و تعداد زیادی از مدیران شهرستان، اعضای شورای اسلامی و اهالی روستای ییلاقی دگرمانکشی دهستان حیران بخش مرکزی رونمایی شد.

 

بنا بر اعلام، برای احداث و آماده سازی این تابلوها 15 میلیون ریال اعتبار از محل هدیه بخشداری و شورای اسلامی بخش مرکزی تأمین و در اختیار بنیاد شهید قرار داده شده است.

 

در آیین افتتاح این پروژه از مرحمت معاش طلب به خاطر اهدای زمین محل نصب این تابلوی یادمان و سلامت سپهرنژاد رئیس شورای اسلامی بخش مرکزی با اهدای لوح تقدیر شد.

 

چنگیز شکوری بخشدار مرکزی آستارا در این آیین شهدا را ستارگان ایثار و معرفت نامید و پاسداشت مقام شهدا را از واجبات برشمرد.

 

وی افزود: پیش از این نیز تابلوی یادمان سه شهید بزرگوار روستای تله خان بخش مرکزی از محل اعتبارات بخشداری در ایام مبارک دهه فجر آماده رونمایی شده است.

 

بخشدار مرکزی آستارا در پایان سخنان خود از بنیاد شهید و ریاست شورای اسلامی بخش به دلیل تلاش و پیگیری در نصب تابلوی یادمان شهدای معظم و از مدیریت اداره برق به دلیل تامین روشنایی آن و از معاش طلب به خاطر اهدای زمین قدردانی کرد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi