شناسه خبر : 31790
سه شنبه 21 بهمن 1393 , 15:49
اشتراک گذاری در :
عکس روز

همایش نیازسنجی سلامت جانبازان

مرکز گروه های خاص معاونت بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران همایشی را با عنوان نیازسنجی سلامت جانبازان با مشکلات اسکلتی، عضلانی و عصبی در مازندران برگزار می کند.

برگزاری همایش نیازسنجی سلامت جانبازان در مازندران
 

 

 

به گزارش «ایثار»، مرکز گروه های خاص جانبازان هفتمین همایش نیازسنجی سلامت جانبازان با مشکلات اسکلتی، عضلانی و عصبی را 7 اسفندماه در استان مازندران برگزار می کند.

نتیجه این نیاز سنجی، دستیابی به شایع ترین ناهنجاری های اسکلتی و عوارض عضلانی عصبی آن خواهد بود که بر اساس آن برنامه های پیشگیرانه درمانی و بازتوانی به روز شده و به ارتقای سطح سلامتی این عزیزان کمک خواهد کرد.

مرکز گروه های خاص ضمن اعلام اینکه نیاز سنجی در تاریخ 7 اسفند در بخش مرکزی استان مازندران برگزار خواهد شد عنوان داشته است که این برنامه در آینده در استان های کشور به اجرا گذشته می شود.

گفتنی است کارگاه آموزشی سالمندی پزشکان پایش سلامت نیز در تاریخ 29 بهمن ماه در محل پژوهشکده جانبازان برگزار می شود.

همچنین کمیسیون تعیین درصد در تهران بزرگ، استان مازندران و هرمزگان برگزار شده است که مطابق با گزارش ارسالی، متخصصان در تاریخ 16 بهمن ماه با حضور در مراکز مذکور به ترتیب 96، 177 و 205 جانباز متقاضی را مورد معاینه و تعیین درصد و بررسی از کار افتادگی کلی قرار داده اند.

اینستاگرام
کدوم متخصص میتواند درصدواقعی رااجراء کند.
وقتی براحتی درصد جانبازی رااز50% به 35% کاهش میدن بدون اینکه اطلاع داشنه باشی ...... این نشان دهنده اینه که جانبازان روزبه روز بهتر میشن وفرسودگی وبدترشدن جراحات تآثیری برارتقاء درصدواقعی ندارد. وقتی به بنیاداستان مراجعه میکنی . میگن به والله دکترای تهران این غلط کاری رومیکنن.ودر سیستم دستکاری میکنن........البته بایدگفت هم دکترهاوهم مسئولین کمیسون که باند مافیایی هستندجانبازان رادرمنگنه قرارمیدق تاخفه شن ...ووقتی صورت صانحه سپاه رابنیادتمام مواردآن رانمیپذیرد.ارائه گله وشکایت معنایی نداردومدیرکل بنیاد استان هم ..!!! البته کشورمااسلامی ومسئوتین هم طبق براهین اسلامی عمل میکنند. پس جای هرگونه شکایتی وجودنداردوجایزنیست...همانطورکه جانبازان 25% رو به10یا15% باشیب ملایم کاهش میدن.!!!!!!!!!!!!!!
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi