شناسه خبر : 31808
شنبه 25 بهمن 1393 , 08:54
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ساماندهی گلزار شهدای رشت

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر رشت گفت: گلزار شهدای رشت با اعتبار 5 میلیارد ریال ساماندهی و به قطب فرهنگی این شهر تبدیل می‌شود.

مظفر نیکومنش‌نودهی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) - منطقه گیلان با بیان اینکه اعتبار حوزه فرهنگی شهرداری رشت برای سال 94 باید افزایش یابد، اظهار کرد: برنامه‌های فرهنگی باید با اولویت محلات برنامه‌ریزی و اجرایی شود.

وی ادامه داد: گلزار شهدای رشت با اعتبار پنج میلیارد ریالی ساماندهی و به قطب فرهنگی این شهر تبدیل می‌شود.

 

نیکومنش‌نودهی با اشاره به اختصاص اعتبار ویژه برای راه‌اندازی موزه هنرهای معاصر و خانه مشروطه رشت، افزود: در بودجه 94 شهرداری رشت توجه ویژه‌ای به مناطق و نواحی شهری شده است.

 

وی با بیان اینکه احداث پنج فرهنگسرا در پنج منطقه شهر رشت باید پیگیری شود، خاطرنشان کرد: باید زیرساخت‌های فرهنگی رشت را گسترش دهیم.

 

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر رشت با اشاره به اختصاص 930 میلیون تومان به حوزه ورزش رشت در سال 94، اظهار کرد: ورزش همگانی اولویت شورا در تصویب بودجه ورزشی شهرداری است.

 

وی با بیان اینکه آموزش‌های شهروندی با جدیت در سال 94 پیگیری می‌شود، افزود: برای این حوزه در سال 94 به میزان 500 میلیون تومان اعتبار پیش‌بینی شده است.

 

نیکومنش‌نودهی با اشاره به مشارکت شهرداری در اجرای برنامه‌های فرهنگی شهر رشت، گفت: با پیشنهاد فاطمه شیرزاد، عضو کمیسیون فرهنگی شورا ردیف خاصی به ورزش بانوان رشت در بودجه اختصاص می‌یابد.

 

وی با اشاره به اینکه باید در 55 محله شهر رشت 55 سرای محله راه‌اندازی شود، تصریح کرد: سازمان فرهنگی ورزشی در این حوزه تلاش کند چرا که زیرساخت‌های لازم در این زمینه وجود دارد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi