شناسه خبر : 31831
شنبه 25 بهمن 1393 , 10:15
اشتراک گذاری در :
عکس روز

صعودجانباز 50درصدبه قله الوند

گزارش تصویری از صعود جانباز 50 درصد امین امان الله پور که به مناسبت 22 بهمن با همتی مثال زدنی توانست به قله الوند همدان صعود کند.

 فاش نیوز - افتخاری دیگر برای همنورد جانباز 50 درصد گروه کوهنوردی هامون شوشتر آقای امین امان الله پور که همچون گذشته توان و قدرت بالایش را به همگان ثابت کرد و توانست با عزمی راسخ همپای همنوردان هامونیش به مناسبت ۳۶ سالگرد انقلاب اسلامی در روز ۲۳ بهمن ماه ۱۳۹۳ موفق به فتح قله الوند همدان شود.

 

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام

...


آموزش و پرورش برای سفر به آنتالیا وام می‌دهد!

در شرایطی که پیش از این اعلام شده بود صندوق ذخیره فرهنگیان به مناسبت دهه فجر اقدام به

توزیع ۴هزار و ۵۵۰ دستگاه خودرو لیزینگی داخلی و خارجی و برگزاری تورهای آموزشی و تفریحی نموده، مطلع شدیم اداره کل آموزش و پرورش استان یزد در راستای همین طرح، اقدام به برگزاری «تور آنتالیا» ترکیه برای فرهنگیان نموده است!
با سلام

بعنوام همنورد شما در این صعود مایه افتخار برای من و گروه هامون هست که شما را با این روحیه مثال زدنی همپای خودمون میبینیم...انشالا افتخارات بیشتر در کنار همنوردی شما برای گروه هامون میسر بشود.
آفرین بر همت بلندت
با سلام جناب اقای امان اله پور صعود زمستانه را به کوه الوند همدان تبریک میگویم و از خداوند سلامتی شما را خواستاریم حال سخنی با مسولین اگر فوتبالیستی بود که همه عکسهاش و مصاحبه هاش پخش میشد اما چون جانباز هست باید به ایشان بیمحلی شود متاسفم برای مسولین بنیاد که اینقدر بی تفاوت رد میشوند اینم از دولت تدبیر و امید که اینقدر بی عدالتی میکند
با سلام و عرض خسته نباشید به جناب امین امان الله پور عزیز
صعود شما به گوه الوند همدان را تبریک میگویم و از خدا میخواهم که به شما طول عمر با عزت بدهد.
ارادت مند شما و همکلاسی شما در دانشگاه
حدادی
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi