شناسه خبر : 31836
شنبه 25 بهمن 1393 , 13:02
اشتراک گذاری در :
عکس روز

برگزاری یادواره سردار شهید احمد کریمی

یادواره سردار شهید حاج احمد کریمی فرمانده گردان حضرت معصومه (س) در دوران دفاع مقدس و 70 شهید محدوده شهرک امام خمینی(ره) قم جمعه شب برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه قم، حجت الاسلام مهدی طائب با حضور فرمانده قرارگاه عمّار در این یادواره، به موضوع تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی پرداخت و ترویج فرهنگ ارزشی دفاع مقدس را که برگرفته از نهضت عاشوراست، مهمترین عامل ایستادگی و سربلندی در برابر جنگ نرم دشمن دانست.

 

وی در خصوص اهمیت بزرگداشت یاد و خاطره شهدا گفت: شهیدان راه سعادت و عزتمندی را به ما نشان دادند و هر کسی با شهدا و در مسیر شهداست، حتی اگر مذهب دیگری هم داشته باشد، سعادتمند شده و سیدالشهدا(ع) او را نجات خواهد داد.

 

در ادامه این مراسم، تاج‌زاده از همرزمان شهید کریمی به بیان خاطراتی از شجاعت، معنویت و جانفشانی این شهید بزرگوار در سال های حضور در جبهه بخصوص دوران فرماندهی گردان حضرت معصومه(س) پرداخت.

 

شعرخوانی ر وصف شهدا، پخش کلیپی از رهنمودهای مقام معظم رهبری، اهدای تندیس به خانواده‌های شهد، ایجاد غرفه نقاشی دفاع مقدس ویژه کودکان، برگزاری نمایشگاه حماسه اقتصادی و سیر تاریخ انقلاب و همچنین توزیع سالنمای سال 94 و بسته های فرهنگی و نرم افزار "راه ناتمام2" ویژه معرفی شهدای شهرک بخش‌های دیگری از این مراسم بود.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi