شناسه خبر : 31847
شنبه 25 بهمن 1393 , 14:56
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دلجویی فرزندان شهدا از مردم خوزستان

شهیدنیوزجمعی از فرزندان شهدا با ارسال نامه ای به شهیدنیوز به ابراز همدردی با مردم شریف استان خوزستان و استان های غرب کشور پرداخته و خواستار اتحاد و همدلی بین مردم عزیز همه کشور و تلاش برای رفع مشکلات بر مبنای آرمان های امام راحل و شهدا و فرامین مقام معظم رهبری شده اند.


دلجویی جمعی از فرزندان شهدا از مردم خوزستان و استان های غرب کشور
پسر حاج ابراهیم آقا؛ باید در کنار مردم باشی!








 

متن نامه ارسالی فرزندان شهدا به این شرح است:

"مردم عزیز و شریف خوزستان، برادران و خواهران عزیزمان که رنج سال ها محرومیت را به جان خریده و صبورانه از آرمان های انقلاب اسلامی دفاع کرده اید و این را در راهپیمایی 22 بهمن امسال با ان شرایط جوی و تبلیغات مسموم بیگانه نیز به منصه ظهور گذاشتید تا هیچ حرف و سخنی در برابر آرمان خواهی شما نماند جز عرض ارادت؛

سلام علیکم؛

اینجانبان جمعی از فرزندان شهدای هشت سال دفاع مقدس ضمن عذرخواهی از اتخاذ مواضع عده ای معلوم الحال در جسارت به ایستادگیتان (و کوتاهی مسئولان از رسیدگی به وضعیت وجود که  باید رهبر معظم انقلاب اسلامی دستور پیگیری ویژه صادر کند)،خواهان آنیم که اظهارات یک تن از فرزندان شهدا که  به هر دلیلی موجبات تالم خاطر شما را فراهم آورده( هرچند با شناختی که از فرزند ،شهیدبزرگوار حاج همت داریم ، ایشان منظور اینچنین نداشت) را به پای همه فرزندان شهدا ننوشته و به دل نگیرید آنچه در این چند روز از این ناحیه بر شما گذشت.

به خوبی واقفیم که رشادت های شما در سال های منتهی به انقلاب و در دوران دفاع مقدس و پس از آن با حضور در تمامی عرصه ها فراموش ناشدنی است و بر همین مبنا شما هرگز از ما سرد نشده و دل نخواهید کند اما نیک می دانیم که خاطرتان مکدر است و از این حادثه ناخرسندید که این البته به حق نیز هست.

سختی شرایط جوی، عدم پیگیری مسئولان و سیاسی کاری در زمینه هوای استان از یک سو و زخم زبان و طعنه هایی که هدایت شده از جانب عده ای که پیش از این نیزاز خود به شکل های دیگری نشان داده اند ، موجب شده تا گمان کنید برخی ایران را بی خوزستان می خواهند و تنها نفت آن را می پسندند اما اینگونه نیست.

اینکه شما با ملت دیگری مقایسه شدید نیز برخلاف آرمان های امامی است که فرمود ملت ایران از ملت زمان رسول الله نیز بهتر و برتر است.

ما فرزندان شهدا که روزی عزیزترین داشته مان را فدای آرمان های نظام اسلامی و نوامیس همه مردم ایران زمین از شمال و جنوب گرفته تا شرق و غرب شده اند و به دعوت امام خویش لبیک گفتند، اعلام می داریم که تا آخرین قطره خون پشت تمام هموطنان خویش خواهیم بود و ننگ بر ما اگر جز این باشد و از پدر تنها عنوانش به ما رسیده باشد و ملعبه دست عده ای منافق شویم.

اگر دیروز پدرانمان به فرمان امام عزیز خمینی کبیر در خط مقدم مبارزه بوده اند، امروز فرزندانشان به فرمان امام خامنه ای پشت آرمان ها ایستاده اند و پایش اگر بیفتد از بذل جان حتی برای کودکان در شکم مادران هم دریغ نمی کنند چه رسد به خواهران و برادران عزیزی که غیورانه و مجاهدانه نشان داده اند که تا ابد ایستاده اند و اهل مرام و معرفتند.

همه ما، وحدت، انسجام ملی و عزم و اراده آهنین در ایستادگی در برابر دشمنان قسم خورده نظام بر مبنای منویات رهبری و آرمان های امام و شهدا را در پی گرفته و اعلام می داریم که دست در دست شما برای رفاه عمومی و رفع معضل گردوغبار و سایر مشکلاتی که متوجه هموطنانمان است خواهیم ماند.

 

و چند کلمه ای هم با برادر عزیزمان مصطفی همت؛

پسر حاج ابراهیم آقا؛

باید حواسمان بیشتر جمع باشد!

ما همه فرزندان شهدا و همه مردم، روی شما حساب باز کرده ایم و از شما توقع داریم. شما فرزند سردار بدر و خیبرید! اسمش هم سنگین است چه رسد به مسئولیتش!

 مبادا بر مبنای فرموده امام عسکری(ع) زینت پدرانمان نبوده و خدا ناکرده در جولان خوش رقصی برای عده ای مایه شرمندگی ایشان شویم؟!

متن شما هرچند در آن منظور توهین آمیزی مستقیم به مردم خوزستان نبود ولی در این شرایط سخت زندگی این دلاور مردان وغیور زنان ولو اگر زائیده افکار خود شما هم بوده باشد به خوبی مطرح نشده و بیانگر آن است که فرزند شهید بزرگوار حاج ابراهیم عزیز وسایر فرزندان  شهدا از سوی مردم واهل رسانه به خوبی رصد میشوند و همه بر این اعتقادند که باید ادامه دهنده مسیر پدران شهیدمان باشیم۰

 باید حواسمان بیشتر جمع باشد ودر کنار مردم باشیم زیرا شهدا مردمی بودند

 

یاعلی



 

اینستاگرام
باسپاس فراوان..
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi