شناسه خبر : 31884
یکشنبه 26 بهمن 1393 , 10:48
اشتراک گذاری در :
عکس روز

برگزاری یادواره شهید غلامحسین محب راد

امام جمعه شهر آیسک در یادواره شهید غلامحسین محب راد، گفت: شهدا اهل مقابله و معامله نبودند و از نعمات الهی که خداوند به آنها داده بود در حد عالی استفاده کردند.

شهدا اهل مقابله و معامله نبودند
 

 

به گزارش «ایثار»، سیدرضا سعیدی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان فردوس، از برگزاری یادواره شهید غلامحسین محب راد، از شهدای گرانقدر دوران انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: به همت بنیاد شهرستان فردوس، مراسم یادواره تنها شهید دوران انقلاب اسلامی در شهرستان با حضور جمعی از خاندان معزز شهدا و ایثارگران، مسئولان، فرماندهان نظامی و انتظامی و خادمین خانواده های شاهد و ایثارگر فردوس در محل دبستان شهید غلامحسین محب راد برگزار شد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان فردوس افزود: این مراسم نورانی به منظور تجلیل از مقام شامخ شهدای انقلاب و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین آحاد جامعه خصوصا نسل جوان و نوجوان برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین حسین عرب، امام جمعه شهر آیسک، در این یادواره، با اشاره به جانفشانی شهدای انقلاب در دوران پیروزی انقلاب اسلامی گفت: باید خدای بزرگ را شاکر باشیم به سبب اینکه ما را در زمانی خلق کرد که از نعمت بزرگ انقلاب برخوردار هستیم.

وی افزود: نهضت انقلاب اسلامی از سال 1342 آغاز نشده است بلکه از زمان اولیای خدا و ائمه اطهار(ع) آغاز و پس از رنج ها و سختی های بسیار در سال 1357 به نتیجه رسید.

وی تصریح کرد: عده ای از نعمت انقلاب برای مقابله و برخی نیز به جای پیش بردن انقلاب و نظام در سراسر جهان به دنبال معامله هستند و تنها به منافع شخصی خود می اندیشند.

حجت الاسلام و المسلمین حسین عرب، گفت: شهدا اهل مقابله و معامله نبودند و از نعمات الهی که خداوند به آنها داده بود در حد عالی استفاده کردند و با عشق به معبود، عاشقانه وارد میدان عمل شدند.

امام جمعه آیسک گرفتن روحیه تفکر از مردم را یکی از مهم‌ترین اهداف دشمن در جنگ نرم دانست و گفت: دشمن همه تلاش خود را به کار گرفته تا با تمام توان و ساخت فیلم‌ها، کارتون‌ها و راه‌اندازی شبکه‌های ماهواره‌ای مردم را سرگرم و روحیه تفکر را از آنها بگیرد.

پخش کلیپ، سخنرانی رئیس آموزش و پرورش، قرائت دکلمه و وصیت نامه شهید غلامحسین محب راد از دیگر برنامه های این مراسم معنوی نیز بود.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi