شناسه خبر : 31895
یکشنبه 26 بهمن 1393 , 11:34
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شهید«قنبری» مجاهد نستوه عدالت‌خواهی بود

رئیس دادگستری خراسان رضوی گفت: «شهید سلیم قنبری» همواره در مسیر اجرای قانون و شرع مقدس، قاطعیت و شجاعت را سرلوحه رفتار و گفتار خویش قرار داده بود.

به گزارش خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، حجت الاسلام والمسلمین«علی مظفری» به مناسبت شهادت مظلومانه شهید سلیم قنبری پیام تسلیتی صادر کرد.



 متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 «الَّذینَ ءامَنُوا و هاجَرُوا و جاهَدُوا فی سبیلِ اللهِ بأَموالِهم و انفُسِهم اعظَمُ دَرَجَهً عِندَ اللهِ و اولئِکَ هُمُ الفائِزون (سوره توبه آیه ۲۰)

کسانیکه ایمان آورده و هجرت کرده و در راه خدا با مال و جانشان به جهاد پرداخته‌اند، نزد خدا مقامی هرچه والا‌تر دارند و اینان‌‌ همان رستگارانند.

 اقدام ناجوانمردانه اشرار مسلح در به شهادت رساندن خادمی از خادمان دستگاه قضایی و مجروح کردن فرزند ایشان دوستداران عدالت و عدالتخواهی را متأثر و عمق کینه دشمنان نظام مقدس اسلامی را آشکار‌تر ساخت.

 «شهید سلیم قنبری» که همواره در مسیر اجرای قانون و شرع مقدس، قاطعیت و شجاعت را سرلوحه رفتار و گفتار خویش قرار داده بود، با آرامش درخور تحسین و با تمسک به اخلاق حسنه اسلامی، گامهای مؤثری در تأمین امنیت منطقه برداشت که نتیجه آن برانگیخته شدن دشمنی قانون شکنان و اشرار بود.

بی‌شک چنین اقدامات مذبوحانه‌ای نه تنها ذرّه‌ای در اراده خدمتگزاران مردم بزرگوار در زمینه اجرای قانون و عدالت خلل ایجاد نمی‌کند بلکه عزم قضات و کارکنان شریف دستگاه قضایی را در مبارزه قاطع با اشرار و قانون شکنان جزم‌تر خواهد نمود.

اینجانب شهادت مظلومانه ایشان را به محضر حضرت بقیه‌الله الاعظم، مقام معظم رهبری «مد ظله العالی»، خانواده معظّم این شهید و قضات و کارکنان دادگستری استان کرمانشاه تسلیت عرض کرده و علوّ درجات آن شهید والامقام را از درگاه باریتعالی خواستارم.

علی مظفری

رئیس کل دادگستری استان خراسان رضوی

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi