شناسه خبر : 31906
یکشنبه 26 بهمن 1393 , 15:47
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تجلیل از خانواده جانباز شهید ماشاءالله امیدی

با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان لرستان و جمعی از مسئولان شهرستان دورود از خانواده جانباز شهد ماشاءالله امیدی تجلیل به عمل آمد.

به گزارش خبرگزاری فارس از دورود، عصر امروز کورش ساکی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دورود به همراه حجت‌الاسلام رضا حقیان امام جمعه، ماشاءالله نعمتی فرماندار، محمود لک رئیس شورای شهر، محمدرضا حقانی رئیس بنیاد شهید و جمعی از مسئولان شهرستان دورود به دیدار خانواده جانباز شهید ماشاءالله امیدی رفتند.
در این مراسم ماشاءالله نعمتی فرماندار دورود دیدار با خانواده شهدا را بخشی از وظایف مسئولان دانست و گفت: ایثارگران و شهدای دفاع مقدس در طول عمر با برکت انقلاب و دوران دفاع مقدس با خون خود نهال انقلاب اسلامی را بارور کرده‌اند.
وی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی یادآور شد: این دستاوردهای بزرگ مرهون ایثار و مجاهدت‌های رزمندگان ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس است، چراکه امنیت و جایگاه کشور به واسطه این از خودگذشتگی‌ها امروز تثبیت شد است.
فرماندار شهرستان دورود یادآور شد: باید قدردان خانواده‌های شهدا و جانبازان باشیم و در این دیدارها مسئولان از نزدیک ضمن تجلیل از این خانواده‌ها در جریان مشکلات آن‌ها قرار می‌گیرند.


 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi