شناسه خبر : 31936
دوشنبه 27 بهمن 1393 , 12:03
اشتراک گذاری در :
عکس روز

برگزاری یادواره شهدای زیر 16 سال

معاون پژوهش و ارتباطات بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی از برگزاری یادواره شهدای زیر 16 سال استان خبر داد.

عزیز‌الله شیخی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: برگزاری یادواره شهدای زیر 16 سال در راستای گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای نوجوان در دستور کار قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: این یادواره اسفند ماه امسال برای نخستین بار با همکاری ارگان‌های نظامی و انتظامی برگزار می‌شود.

معاون پژوهش و ارتباطات بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی ادامه داد: شناسایی شهدای زیر 16 سال استان به همت بنیاد شهید آغاز شده و تاکنون 29 شهید شناسایی شده‌اند.

شیخی بیان کرد: هشت سال دفاع مقدس دایرة‌المعارفی است که برای همه نسل‌ها حرف برای گفتن دارد و جوانان و نوجوانان ما که دوران هشت ساله دفاع مقدس را ندیده‌اند در قالب برپایی یادواره، نمایشگاه عکس و دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران می‌توانند به این دایرة‌المعارف مراجعه کنند.

شیخی بیان کرد: شهدا درس‌های بزرگی به ما آموختند که امیدواریم در عرصه فرهنگی با تلاش بیشتر بتوانیم درس‌هایی که شهدا به ما آموخته‌اند را به تصویر کشیده و هر چه بیشتر و بهتر در گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه نقش تاثیرگذارتری ایفا کنیم.


 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi