شناسه خبر : 32018
دوشنبه 04 اسفند 1393 , 12:52
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ما را زسر بریده می ترسانی؟!

ما را به میدان بفرستید تا مرکب مردانگی بدوانیم و مزه مرگ ذلیلانه را به این قوم بچشانیم .داعش تهدید به فتح کربلا کرده است، رهبر بزرگوار! ما چگونه در خانه بمانیم که فرداروز مصداق « رضوا بان یکونوا مع الخوالف» نشویم؟

فاش نیوز -  ما را به میدان بفرستید تا مرکب مردانگی بدوانیم و مزه مرگ ذلیلانه را به این قوم بچشانیم .داعش تهدید به فتح کربلا کرده است، رهبر بزرگوار! ما چگونه در خانه بمانیم که فرداروز مصداق « رضوا بان یکونوا مع الخوالف» نشویم؟

به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله خامنه ای حفظه الله تعالی.

سلام علیکم.

إِنَّ الجِهادَ بابٌ مِن أَبوابِ الجَنَّةِ فَتَحَهُ اللّه‏ُ لِخاصَّةِ أَولیائِهِ

رهبر بزرگوار، اخبار نگران کننده ای از عراق به گوش می رسد، خبر تهدید خوارج جدید که یحتمل می خواهند انتقام نهروان را از شیعیان جد شما و مولای ما - علی علیه السلام - بگیرند. سی سال است آخرین گلوله هایمان را شلیک کرده و به خانه باز گشته ایم، اما همچنان سنگینیِ سری که لیاقت سودای عاشقانه نداشت را بر شانه هایمان احساس می کنیم.

حالا وقتش رسیده تا اگر خدا بخواهد به یاران شهیدمان ملحق بشویم، ما را بفرستید تا لکه ننگ « داعش» را از حوالی قبر مولایمان حسین پاک کنیم و نعش های سربازان جهل و تعصب را به مهمانی شمر و یزید در جهنم بفرستیم. رهبرا ! ما مردان سرزمین گرم جنوب کرمان تاب نداریم به بارگاه ملکوتی امام اول شیعیان و ضریح شش گوشه حسین – جان ها فدایش- اهانتی بشود، خواهش می کنیم اگر مردم عراق برای حفظ قبور ائمه طاهرین نیاز به کمک دارند فقط یک «هَل...؟» بگویید تا هزاران لبیک بشنوید.

سید بزرگوار ! مرگ بر ما رواست که باشیم و نفس بکشیم و اینبار گل دسته های عباس علمدار فرو بیفتند، ما را به میدان بفرستید تا مرکب مردانگی بدوانیم و مزه مرگ ذلیلانه را به این قوم بچشانیم .داعش تهدید به فتح کربلا کرده است، رهبر بزرگوار! ما چگونه در خانه بمانیم که فرداروز مصداق « رضوا بان یکونوا مع الخوالف» نشویم؟ بزرگوار، دیر زمانی است که ما این سرِ پر غوغا را به خدا عاریت داده ایم، صدام و سی کشور حامی اش را ذلیل کردیم، داعش که عددی نیست. بخدا قسم اگر اذن جهاد بدهید محال است بگذاریم حتی دلِ یکی از کبوتران حرم مولایمان حسین بلرزد.

رهبر عزیز! ما درعراق برای رهایی از نوکران مواجب بگیر آل سعود به گزینه های بی اثر اوباما نیاز نداریم، به فرمان ولی فقیه نیاز داریم تا زیباترین تصویر « وَ أَذِّنْ فِی النَّاسِ بِالْحَجِّ یَأْتُوکَ رِجالاً وَ عَلى کُلِّ ضامِرٍ یَأْتِینَ مِنْ کُلِّ فَجٍّ عَمِیقٍ» را به نمایش بگذاریم. والامر الیکم.

با تجدید احترام احمد یوسف زاده

آزاده 8 سال اسارت

اینستاگرام
چرا بعد از یک ساعت تایپ وزحمت فراوان وصرف وقت با وجود حتی زدن صحیح عدد امنیتی کوفتی بازم پیغام غلط کد امنیتی را صحیح وارد کنید میاید اه درست کنید اقا اه حیف ان مطلب احساسی وطولانی وکوبنده ام که با طراحی سایت ناقص تان برباد رفت دیگر حوصله نوشتن وتکرارش را ندارم حیف از ان مطلب حیف اخه بدبختی اینه که هیچ اعتباری هم نیست که دوباره این اتفاق نیفته والا علیرغم عصبانیتم یکبار دیکر مینوشتم درست کنید اقا درست کنید
یک نظر مهم وکوبنده ومبسوط وبجا رادر تایید مطالب شما نوشتم که متاسفانه با طراحی غلط وناقص سایت بباد فنا رفت با این کد امنیتی بدرد نخور واضافه وبیخود چون علیرغم وارد کردن صحیح کد بازم پیغام عدم کد صحیح داد الانم معلوم نیست دوباره این اتفاق نیفته ودوباره در صورت تکرار نوشته ام داغم را تازه تر نکند بنابرین از خیرش گذشتم بقول مولایمان در ایراد خطبه شقشقیه خشمی بود که دیگر فروکش کرد
حداقل در صورت ارسال وموفقیت ارسال ترتیبی در سایت اتخاذ کنید که در همان صفحه اطلاع رسانی شود که ارسال شد
چه بد اخلاق ... اه !! هر دم از این باغ بری می رسه !
خودت کار بلد نیستی پس چرا فحش می دی ؟
یعنی چی که نوشتی کوفتی .. ها ؟؟؟
هر چی هم یادتون می دم بازم .....!!!
فکر کنم اون بقیه همرزما هم دچار مشکل ارسالند که از شون خبری نیست !!
حالا چی؟؟ می خوای ارسالو یادت بدم حتی اگه به معضل کد امنیتی دچار شدی ؟؟
ما که نفهمیدیم ارتباط این کامنت ها با متن چه بود اگه کسی فهمید به ما هم بگه
ارتباطش اینه که اگه من دو خط از اعتقاداتم نوشتم که نوشتم و الا کسی نی که جامو پر کنه ! افتاد .....
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi