شناسه خبر : 32027
چهارشنبه 29 بهمن 1393 , 14:14
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ریزگردهای خوزستان سفر کاروان‌های راهیان نور را لغو نمی‌کند

خبرگزاری تسنیم: دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور گفت: مسئله ریزگردها باعث لغو سفر کاروان‌های راهیان نور نمی‌شود. تمهیدات لازم و ویژه بهداشتی و درمانی در مراکز اسکان زائران راهیان نور و یادمان‌ها در نظر گرفته شده است.

 

سرهنگ نادر ادیبی دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، در مورد مسئله ریزگردها در استان خوزستان گفت: با توجه به شرایط آب و هوایی که در استان خوزستان و شهر اهواز به وجود آمده. یادمان‌هایی که عمدتا در خطوط مرزی در استان خوزستان واقع شده‌اند، درگیر هستند. اما تمهیدات لازم و ویژه بهداشتی و درمانی در مراکز اسکان زائران راهیان نور و یادمان‌ها در نظر گرفته شده است تا چنانچه کسی بر اثر این شرایط اب و هوایی دچار عارضه‌ای شد، رسیدگی‌های فوری برای او صورت بگیرد.

وی افزود: مسئله ریزگردها باعث لغو سفر کاروان‌های راهیان نور نمی‌شود. از آنجایی که سفرهای راهیان نور به صورت داوطلبانه و آزاد برگزار می‌شود. مردم خود برای حضور در این مناطق چنین سفری را انتخاب می‌کنند و مخالفتی هم با اعزام این کاروان‌ها به خاطر شرایط جوی صورت نمی‌گیرد. ما خودمان همراه مردم در مناطق عملیاتی می‌مانیم و به مشکلات رسیدگی می‌کنیم. اما توصیه و سفارش ما به زائران مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس این است که اگر دچار بیماری‌های تنفسی هستند سعی کنند به خاطر مسائل ریزگردها در استان خوزستان امسال در کاروان‌های راهیان نور حضور پیدا نکنند.

ادیبی در ادامه تصریح کرد: یادمان‌های ما هم اکنون برای پذیرش زائران آماده است و کاروان‌های مختلف دانشجویی و دانش آموزی در مناطق عملیاتی حضور دارند. و همه همکاران با ظرفیت حداکثری در همه حوزه‌ها آماده خدمات رسانی به زائران هستند. و به امید خدا در اسفند ماه 93 و فروردین ماه 94 شاهد اوج حضور مردم در مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس خواهیم بود.

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi