شناسه خبر : 32055
شنبه 02 اسفند 1393 , 09:41
اشتراک گذاری در :
عکس روز

گرامیداشت شهید دکتر رهنمون

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: پنجمین کنگره علمی تروما و طب رزم و یادواره شهید دکتر رهنمون، روزهای 7 و 8 اسفندماه در محل بیمارستان صحرایی امام حسین(ع) در دارخوین استان خوزستان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) –منطقه خوزستان- دکتر ایرج نظری با اعلام این خبر اظهار کرد: این برنامه‌های علمی و فرهنگی با همکاری نهادهای علمی و فرهنگی استان خوزستان و کشور از جمله دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، جامعه جراحان ایران، دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله(عج)، معاونت بهداشت و درمان سپاه، فرماندهی بهداری نیروی زمینی سپاه، سازمان بسیج جامعه پزشکی استان خوزستان و فرماندهی بهداری جنوب برگزار می‌شود.

 

 

وی ادامه داد: این کنگره به منظور پاسداشت و یادآوری خدمات درمانی و با ارزشی که توسط جامعه خدوم پزشکان و جراحان در دوران دفاع مقدس ارائه می‌شده است و همچنین همراه با مراسم بزرگداشت شهید دکتر رهنمون که یکی از شهدای برجسته جامعه پزشکی است از سال 88 بصورت سالانه در سرزمین مقاومت و ایثار خوزستان همیشه سرافراز برگزار می‌شود.

 

وی اظهار کرد: در این کنگره از پشکسوتان و خانواده‌های شهدای جامعه پزشکی و پزشکانی که مایل به شرکت در این کنگره هستند دعوت بعمل آورده‌ایم تا با حضور خود در این کنگره به عظمت و تاثیرگذاری علمی و فرهنگی آن بیفزایند. این کنگره از ساعت 8 صبح روز پنج شنبه هفتم اسفندماه در محل بیمارستان صحرائی امام حسین (ع) آغاز به کار خواهد کرد و در بعدازظهر پنج شنبه در ساعت 15 مراسم بزرگداشت و یادواره شهید دکتر رهنمون و در روز جمعه هشتم اسفندماه نیز ادامه کنگره طب رزم برگزار خواهد شد.

 

وی یادآور شد: در طی دو روز برگزاری کنگره در پنج پانل علمی در ارتباط با آسیب‌های اعضای مختلف بدن در مواجهه با تروما و حملات شیمیایی است بحث و گفت‌وگو می‌شود و در قسمت فرهنگی این برنامه مراسم ملی جایزه شهید دکتر رهنمون را برگزار می کنیم.

 

نظری گفت: با توجه به اینکه دو نهاد عمده درگیر در برگزاری کنگره، دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و جامعه جراحان ایران است، سعی کرده‌ایم که افرادی که در زمان جنگ حضور داشته‌اند در این کنگره به ارائه مباحث علمی مورد نظر بپردازند و در این بین دستیاران رشته‌های جراحی از حضور این عزیزان در بحث‌های علمی استفاده لازم را بعمل بیاورند.

 

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi