شناسه خبر : 32073
شنبه 02 اسفند 1393 , 14:40
اشتراک گذاری در :
عکس روز

عذرخواهی از خانواده شهید علیزاده

رئیس اداره برق چرام از خانواده شهید ارجاسب علیزاده به دلیل جابجایی تابلوی این شهید عذرخواهی کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، در پی نامه سرگشاده فرزند شهید ارجاسب علیزاده به شهرداری و اداره برق چرام به‌دلیل بی‌توجهی به افتادن تابلو شهید، خسرو پرویزی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه همه ما مدیون خون شهدا هستیم، اظهار کرد: پروژه‌های توسعه و احداث شبکه در سطح شهر چرام به‌منظور رفع افت ولتاژ در فصل گرم سال به‌صورت استعلامی واگذار می‌شود که متاسفانه پیمانکاران استقبال نکردند.

مدیر ناحیه برق شهرستان چرام اضافه کرد: با پیگیری‌های انجام شده یکی از پیمانکاران خوب و مجرب از استان به شهر چرام آمد که پروژه خط دومداره گچساران را همزمان انجام می‌داد و کار پروژه چرام را هم تا نصب پایه در خیابان‌های دارای افت ولتاژ انجام داد.

وی افزود: طبق طراحی، پایه باید جایی نصب می‌شد که تابلوی خیابان شهید علیزاده وجود داشت و در صورت عدم نصب پایه در جای مشخص شده و عدم رعایت حریم شبکه‌های برق منجر به ایجاد کانون خطر در آینده و مرگ افراد، اتفاقات ناگوار و عبور جریان برق از بالای ساختمان بهزیستی و انحراف شبکه می‌شد.

این مسئول تصریح کرد: به همین دلیل پیمانکار مجری طرح تابلو را بدون هیچ‌گونه خدشه‌ای در آورده و پایه را نصب کرد که تابلو در انبار شرکت بود.

پرویزی با اشاره به این مطلب که ما فقط پروژه‌ها را مدیریت می‌کنیم، عنوان داشت: نماینده شرکت طراحی و نظارت داشته و نقشه را اجرا کرده و ناظر نیز بر کارهای گودکنی، پایه و سیم‌کشی نظارت می‌کند.

رئیس اداره برق شهرستان چرام، تصریح کرد: با این حال تابلو را نه ناظر و نه پیمانکار اطلاع داد و ما از آن بی‌اطلاع بودیم که فرزند شهید تماس گرفت و ما هم پیگیری کردیم.

وی علت تاخیر در نصب تابلو را حضور پیمانکار در گچساران برای اتمام خط دو مداره و افتتاح در دهه فجر عنوان کرد و گفت: ما مراتب اعتراض خود را در شورای فنی استان به سبب تاخیر و اتفاق به‌وجود آمده اعلام کردیم.

این مسئول متذکر شد: بعداز این اتفاق ما تابلو را بدون هیچ‌گونه خدشه‌ای و محکم‌تر از قبل نصب کردیم که ضمن عذرخواهی مجدد از خانواده محترم شهید والامقام علیزاده، اعلام می‌کنیم که دلیل جابجایی آن فنی و به جهت خدمت‌رسانی به همشهریان عزیز بود.

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi