شناسه خبر : 32074
شنبه 02 اسفند 1393 , 15:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اطلاعیه شماره 3 ستاد پشتیبانی و حمایت جبهه جانبازان انقلاب اسلامی

جبهه جانبازان برای انتخابات 22 اسفند نامزد معرفی می کند

جبهه جانبازان انقلاب اسلامی با صدور اطلاعیه ای جدید از عموم داوطلبان شرکت در انتخابات شورایاران محلات تهران برای بهره مندی از حمایت این جبهه دعوت به عمل آورد.

فاش نیوز - جبهه جانبازان انقلاب اسلامی با صدور اطلاعیه ای جدید از عموم داوطلبان شرکت در انتخابات شورایاران محلات تهران برای بهره مندی از حمایت این جبهه دعوت به عمل آورد.

متن کامل اطلاعیه شماره 3 ستاد پشتیبانی و حمایت جبهه جانبازان انقلاب اسلامی به این شرح است:

پیرو اطلاعیه های قبلی، به استحضار عموم دواطلبان شرکت در انتخابات شورایارن محلات تهران – که انشاءالله روز جمعه 22 اسفند مها سال جاری برگزار خواهد شد – می رساند در صورت تمایل به بهره مندی از حمایت این ستاد در انتخابات، می توانند اطلاعات مربوط به داوطلبی خود را تا پایان روز جمعه 8 اسفند ماه از طریق پست الکترونیکی FashNews@Gmail.com و یا شماره تلفن 09372261926 به ستاد پشتیبانی و حمایت جبهه جانبازان انقلاب اسلامی، اعلام نمایند.

بدیهی است اعلام تمایل یا شده، به منزله ی قطعی بودن حمایت جبهه جانبازان از داوطلبان نیست و ستاد پشتیبانی و حمایت جبهه جانبازان انقلاب اسلامی پس از بررسی شرایط داوطلبان، افرادی را به تعداد مورد نیاز در هر حوزه انتخاباتی، انتخاب و مورد حمایت و پشتیبانی تبلیغاتی قرار خواهد داد.

 

 

کد خبرنگار: 18
اینستاگرام
من به عنوان یک جانباز 50 درصد، فقط زمانی مایلم به یک کاندیدا جبهه جانبازان رای بدهم که هدف این جبهه و کاندیدا آن، سیاسی مرتبط با یک جناح تندرو که مورد قبول اکثریت ملت نیستند، نباشد. در این حالت جز بدنامی برای جانبازان، خیری به استثناء عده محدودی که در این جبهه هستند و شخص نماینده احتمال و خانواده اش، برای جانبازان و ایثارگران نخواهد داشت. آیا عزیزان ایثارگر غیر سیاسی و غیر وابسته به این جبهه غیر از این انتظاری دارند؟؟؟؟؟؟ آنهای که غیر از این انتظاری ندارند، اجازه ندهند که عده ای همچنان از خون و ایثار ایثارگران، برای خود کسیه های بیشتری بدوزند.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi