شناسه خبر : 32089
یکشنبه 03 اسفند 1393 , 08:59
اشتراک گذاری در :
عکس روز

درخواست جشنواره «باروت خیس» از سردار نقدی

دبیر جشنواره باروت خیس طی نامه‌ای خواستار حمایت سردار نقدی از این جشنواره شد.

 

به گزارش خبرنگار سرویس «فرهنگ‌ حماسه» ایسنا، در متن این نامه آمده است:

 

«برادر انقلابی و بسیجی سردار نقدی

 

رییس محترم سازمان بسیج مستضعفین

 

سلام علیکم

 

همان‌گونه که مستحضرید استکبار جهانی و در رأس آن‌ها، آمریکا و صهیونیزم با هدف قرار دادن باورها و اندیشه پاک جوانان و با استفاده از امپراطوری رسانه‌ای سعی دارند حقایق عالم را در افکار عمومی، به گونه‌ای دیگر نشان داده و با استفاده از سلطه رسانه‌ای خود همچون هالیوود، بزرگترین و بنیادی‌ترین ارزش‌های اخلاقی را در بین مردم جهان تخریب کنند. در سال‌های اخیر نیز هالیوود با به استهزا گرفتن مقدسات سعی داشته ذهن و باورهای جوانان آزادی‌خواه را به انحراف سوق دهد.

 

بر این اساس بود که جمعی از جوانان انقلابی و تشنه حقیقت که دغدغه‌ای جز ظلم ستیزی نداشته، بر آن شدند تا با اهدای جایزه تحقیرآمیز باروت خیس، به دشمنان کوته بین حقیقت، یک‌بار دیگر جنایت‌های عوامل سلطه را بازخوانی کرده و از اهداف پشت پرده آن‌ها رمزگشایی کنند. جریان مردمی باروت خیس با تکیه بر روشن بینی و آگاهی این جوانان انقلابی تلاش می‌کند دروغگویی‌های عوامل استکباری را برای مردم دنیا افشا کرده و به آن‌ها بفهماند که مومنان به عمل آن‌ها خوب آگاهند و آنان را رصد و رفتارشان را تعقیب می‌کند.

 

گرچه انتظار می‌رفت که دستگاه‌های فرهنگی کشور به ویژه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در برابر توهین‌هایی که به مقدسات مسلمانان روا شد، ساکت ننشینند و مواضع شفاف خود را اعلام کنند. اما جای تعجب است که نه تنها تاکنون هیچ اقدامی در این خصوص صورت نگرفته بلکه مطالبه‌ تعدادی از جوانان انقلابی را نیز بی‌پاسخ گذاشته‌اند.

 

لذا با توجه به بررسی عملکرد بسیج در حمایت از این گونه جریان‌های مردمی و خودجوش، و پشتیبانی حضرتعالی از این جریان مردمی موثر در سال‌های گذشته، درخواست داریم امسال نیز با حمایت‌های معنوی، در اجرای برگزاری جشنواره بین‌المللی باروت خیس که قرار است در نیمه دوم اسفندماه برگزار شود، ما را یاری کنید.

 

سیدمحمد یاشار نادری

دبیر ستاد مردمی جایزه بین‌المللی باروت خیس»

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi