شناسه خبر : 32107
یکشنبه 03 اسفند 1393 , 11:52
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تامین مسکن 70 هزار جانباز

صحن مجلس

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در ادامه جلسه علنی صبح امروز پارلمان بررسی جزییات لایحه بودجه سال 1394 کل کشور را ادامه دادند.

بهارستان‌نشینان در بند "ج" تبصره 15 ماده واحده لایحه بودجه مصوب کردند در اجرای بند (ل) ماده (44) قانون برنامه پنجساله پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران، وزارت راه و شهرسازی موظف است با هماهنگی و معرفی بنیاد شهید و امور ایثارگران نسبت به تأمین مسکن و یا زمین مسکونی به قیمت منطقه‌ای و سایر هزینه‌ها به قیمت تمام شده برای حداقل هفتاد هزار نفر از واجدان شرایط که قبلاً از زمین و یا مسکن واگذاری از سوی دولت استفاده نکرده‌اند، اقدام کند.

به گزارش تسنیم، وزارت مسکن و شهرسازی در بند "ل" ماده 44 قانون برنامه پنجم موظف شده بود تا پایان برنامه ، مسکن جانبازان پنجاه درصد و بالاتر، جانبازان بیست و پنج درصد تا پنجاه درصد را که حداقل دو سال سابقه حضور در جبهه داشته‌اند و همچنین آزادگان و فرزندان شهدا وجانبازان هفتاد درصدوبالاتر فاقد مسکن رادرصورتی که قبلاً از زمین یا مسکن دولتی استفاده نکرده‌اند، تأمین کند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi