شناسه خبر : 32109
یکشنبه 03 اسفند 1393 , 12:46
اشتراک گذاری در :
عکس روز

احداث باغ‌موزه دفاع‌مقدس همدان

مشاور عالی قرارگاه خاتم‌الانبیاء(ص) گفت: باغ‌موزه دفاع مقدس همدان با فضایی الهام گرفته از هشت سال حماسه، ایثار و شهادت شکل گرفته است.

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، قاسم فراوان صبح امروز در بازدید از باغ‌ موزه دفاع مقدس همدان اظهار داشت: این باغ‌موزه بسیار هنرمندانه طراحی و اجرا شده و این موضوع در استقبال بازدیدکنندگان از این مجموعه فرهنگی تأثیرگذار خواهد بود.

وی افزود: باغ‌موزه دفاع مقدس همدان با فضایی الهام گرفته از هشت سال حماسه، ایثار و شهادت شکل گرفته و به حتم زحمات زیادی برای ایجاد آن کشیده شده است.

مدیر اجرایی موزه پدافند هوایی در سازمان موزه‌های ستاد کل نیروهای مسلح دوران هشت سال دفاع مقدس را فراموش‌نشدنی خواند و افزود: بازدید از این مرکز فرهنگی بدون شک باعث زنده شدن و یادآوری مجدد دوران هشت سال دفاع مقدس خواهد شد.

وی گفت: صحنه‌های مختلف دفاع مقدس همه و همه در باغ موزه دفاع مقدس همدان ملموس و قابل درک است.

فراوان با بیان اینکه ایجاد چنین فضاهایی برای معرفی بیش از پیش دوران دفاع مقدس در میان اقشار مختلف جامعه مهم و اثربخش خواهد بود تصریح کرد: بازدید نوجوانان و جوانان از چنین مجموعه‌های بزرگ فرهنگی نقش بسزایی در زنده نگاه داشتن دوران دفاع مقدس خواهد داشت.


 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi