شناسه خبر : 32110
یکشنبه 03 اسفند 1393 , 12:48
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تشییع پیکر رزمنده حزب‌الله در هوای بارانی

حزب‌الله و مقاومت اسلامی لبنان روز عصر روز پنج‌شنبه پیکر یکی از رزمندگان خود را که در حین انجام وظیفه جهادی به درجه رفیع شهادت نائل آمد در منطقه الکفور واقع در جنوب لبنان تشییع کردند.

پیکر شهید مجاهد «حسین امین قعون» با کنیه "ابو قاسم" در کاروانی سیار از مقابل بیمارستان «شهید شیخ راغب حرب» در شهرک «تول» حرکت کرد و پس از رسیدن به ورودی منطقه الکفور جمع کثیری از مردم پیکر شهید را به صورت پیاده تشییع کردند.

با وجود بارش شدید باران الهی جمع کثیری از مردم کفور و مناطق اطراف جنوب لبنان در مراسم تشییع پیکر این شهید والامقام شرکت کردند.

در مراسم تشییع پیکر این شهید «حاج محمد رعد» رئیس فراکسیون مقاومت در پارلمان لبنان، «حاج علی ضعون» از مسؤولان حزب‌الله در جنوب لبنان، سران کشوری و لشکری، شخصیت‌های دینی، سیاسی و اجتماعی و طرفداران حزب‌الله و مقاومت اسلامی و گروه پیشاهنگان امام مهدی(عج) حضور داشتند.

تشییع‌کنندگان در این مراسم با شعارهای «لبیک یا حسین(ع) و «لن تسبی زینب(ع) مرتین» (زینب(س) دوباره به اسارت نخواهد رفت) پیکر شهید مجاهد حزب الله را تا گلزار شهدای الکفور تشییع کردند.

پیکر شهید حسین امین قعون با تابوتی پیچیده در پرچم حزب‌الله بر روی دوش تشییع کنندگان خیابان‌های منطقه کفور را پیمود و به گلزار شهدای این شهر رسید.

پیکر شهید حزب الله پس از ادای مراسم تکریم و قسم خوردن همرزمانش و اقامه نماز به امامت «شیخ عبدالهادی عاصی» امام جماعت منطقه الکفور در جوار سایر شهدای حزب‌الله به خاک سپرده شد.

منبع: شهید نیوز

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi