شناسه خبر : 32157
دوشنبه 04 اسفند 1393 , 11:12
اشتراک گذاری در :
عکس روز

قبض ها کمبودها را جبران می کنند

محسن ناطق- الم نشرح لک صدرک هنگامی که قلب مبارک پیامبر اکرم (ص) از حلم و صبر به شدت تحت فشار بود، جبرئیل امین با سوره شریف به تهنیت پیر می فروش آمد که قلب مبارک پیامبر اکرم (ص) را از ازل تا انتهای عالم بشریت وسعت بخشد. صبر و حلم عظیمی که حضرت حق تعالی در قلوب مومنین قرار داده است اگر بر قلب افراد عادی قرار گیرد منفجر خواهد شد.

 مقابل چنین اسوه های صبر و مقاومت در بلاها و امتحانات الهی با کمال تاسف، شاهد اعمال قابل تامل مسئولین مجلس مبنی بر تصویب برخی قوانین درآمدی دولت که مقادیر قابل توجهی از ارقام پیشنهادی دولت در قانون بودجه سال 94 جلو زدند تا فشارهای سهمگین کسری بودجه دولت بجای دریافت از طریق مالیات و تعرفه های گوناگون واردات کالاهای لوکس و تجملاتی که معترف به فرار مالیاتی و تعرفه های گمرک هستند، همچنان زیرکانه از جیب مردم کم درآمد و از طریق قبوض آب و برق و گاز و تلفن یا حامل های انرژی جبران گردد.

 گزارش های کذب به مجلس، عامل اصلی انحراف تصمیم گیری نمایندگان محترم مجلس می باشد. برای مثال هر سال میزان کاهش بارندگی یا کمبود آب با غوغا و جنجال خبری در رسانه ها بازتاب دارد تا مبالغ هنگفتی برای تأمین آب از ناکجا آباد تصویب و تخصیص گردد که معلوم نیست در چه محلی هزینه می شوند. درحال حاضر شهر مقدس مشهد جزو کلان شهرهای دارای مشکل تامین آب معرفی می گردد که در این راستا هزینه های کلانی برای انتقال آب از سد دوستی سرخس هزینه شده است و از سوی دیگر بالا آمدن سطح آبرهای زیر زمینی در برخی مناطق شهر مشهد احداث شالوده ساختمان ها را دچار مشکلات جدی جهت کنترل آب های زیر زمینی نموده است.

 آیا پاسخ مادران و پدرانی که عزیزترین فرزندشان را جهت اعتلای نظام جمهوری اسلامی قربانی کردند یا پاسخ میلیون ها ایرانی که بیش از 35 سال عاشقانه متحمل انواع مشکلات و کمبودها بودند، اینطور در قبوض شرکت های خدماتی داده می شود؟؟؟

اینستاگرام
با سلام . جناب ناطق سلام .
هر سخن که از دل بر آید لاجرم بر دل نشیند . متشکرم .والسلام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi