شناسه خبر : 32166
دوشنبه 04 اسفند 1393 , 12:18
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سهام خانواده شهدا بلوکه بانک دی است

این موضوع از همان ابتدا با شایعاتی مطرح شد و عده ای معتقد بودند که بنیاد شهید این پول را از موسسه اقتصادی کوثر دریافت کرده است و بانک دی نیز در این میان نقش داشته است.

به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری شهدای ایران؛ 30 مهر ماه 1393 بود که انتشار یک خبر جامعه ایثارگری کشور را متوجه خود کرد. پرداخت مطالبات ایثارگران بعد از چند سال اعتراض یکی از اقداماتی بود که انجام شد و بعد از آن دولت تدبیر و امید آن را به عنوان یکی از افتخارات خود اعلام کرد و رئیس بنیاد شهید نیز ضمن اعلام اینکه بزرگترین اقدام بنیاد شهید را انجام داده است تاکید کرد که آرامش را به بنیاد بازگردانده است.

 


 

اما از همان ابتدای پرداخت معوقات ایثارگران و خانواده شهدا یک سوال مبهم ماند و آن اینکه وقتی رئیس جمهور در مورد خزانه خالی تحویل گرفته شده از دولت قبل صحبت کرد پس پول این معوقات یک شبه از کجا آمد؟!

این موضوع از همان ابتدا با شایعاتی مطرح شد و عده ای معتقد بودند که بنیاد شهید این پول را از موسسه اقتصادی کوثر دریافت کرده است و بانک دی نیز در این میان نقش داشته است.

حالا بعد از چند ماه برخی از خانواده های شهدا از این موضوع پرده برداشته و مشخص شده است که بنیاد شهید سهام متعلق به خانواده شهدا را در اختیار بانک دی قرار داده و این پول را دریافت کرده است یعنی از جیب ایثارگران در جیب ایثارگران اما به افتخار دولت تمام شده است.

در این خصوص یک همسر شهید اظهار داشت: سال 91 قرار شد پاداش پایان خدمت همسر شهیدم را دریافت کنم و مبلغ پاداش 150 میلیون تومان بود که در هنگام دریافت ابتدا من را مجبور کردند برگه وکالت دریافت سهام نیروگاه های زاگرس و دماوند را گرفته و صرفا 30 درصد مابقی را به صورت پول از بنیاد شهید دریافت کنم و من هم مجبور شدم و دریافت کردم.

چند خانواده شهید دیگر نیز همچون خودم سهام گرفته بودند که چند روز پیش برای فروش سهام اقدام کردیم و متوجه شدیم قادر به فروش نیستیم چرا که نیروگاه زاگرس بلوکه شده بانک دی است . یعنی در این سال ها نه سهام تحویل ما داده شده نه آنگونه که اعلام کردند وکالت گرفته اند تا بفروشند و پولش را به ما بدهند به فروش رسیده و نه سود سهام را به ما می دهند بلکه متاسفانه اموال ما را در اختیار بانک دی قرار داده اند و وام گرفته اند تا مطالبات را پرداخت کنند و دست ما به هیچ جایی بند نیست و رسما کلاه بزرگی سرمان گذاشته شده است.

پرداخت مطالبات ایثارگران بدون شک اقدام ارزشی بوده است اما اینکه بخواهند سهام خانواده شهدا را در اختیار بانک خود قرار داده و معوقات را با آن پرداخت کنند اجحاف بزرگی در حق جامعه ایثارگری کشور است.

 

 

اینستاگرام
باسلام همه مسئولین دروغگو هستن وحق خوربعد این هم هرکی بیاید همینجوری خواهد بودمنتظر نباشید حق به حق دار برسد ریاکاران ومنافقان خوب فعال هستن
مانبایدبه حرفای پوچ وکذب این آقایون دلخوش کنیم بایدگوش اینرابپیچونیم وحرفای اینارو به گوش مسولین بالاترشون برسونیم تابدانند چه برسرمون اوردن اینا
ایا جانبازان وخانوادهای شهدا حقشون خوردنی است اینجانب 12سال با دو فرزند دریک انباری زندگی کردم ویکی از فرزندانم نرمی استخوان گرفت به دلیل رطوبتی که در زیر زمین انباری مغازه زندگی کردیم وهیچ یک از مسولین جوابگو نیستند وحالا هم که پیروزمین گیرهستم هنوزدارن ظلم درحق ما مکنند خدا از کسانی که درحق ما ظلم می کنند باید جوابگو ما باشند وازمسئولین جدید بنیاددرخواست دارم بیشترتوجه کنندبه مشکلات ایثارگران
فقط آیت الله رئیسی
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi