شناسه خبر : 32180
دوشنبه 04 اسفند 1393 , 14:55
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شهید محمداسماعیل کریمی

به یاد شهید «محمداسماعیل کریمی»

تنها برای خدا! (حدیث دشت عشق)


شهید «محمداسماعیل کریمی» سال 1334 در شاهرود متولد شد. وی تحصیلات خود را تا سوم متوسطه ادامه داد و پس از خدمت سربازی در سال 1355 به عنوان اپراتور پست 63 کیلوولت به استخدام اداره برق شاهرود درآمد. شهید کریمی در تاریخ 13 اردیبهشت 1360 تا تاریخ 1361/6/5 چهار بار از طریق بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شاهرود به جبهه‌های مختلف نبرد حق علیه باطل اعزام و سرانجام در تاریخ چهاردهم آبان 1361 در عملیات محرم در منطقه مرزی عین‌خوش به درجه رفیع شهادت نائل گردید. پیکر شهید کریمی در گلزار شهدای شاهرود آرمیده است.
بخشی از وصیت‌نامه شهید
 برادران و خواهران مسلمان، اینک ندای هل من ناصر ینصرنی امام شهیدمان حسین(ع)، از تمامی جبهه‌های غرب و جنوب و صحرای کربلا به گوش می‌رسد و قلب عاشقان راهش را در خود می‌سوزاند ولیکن خوشا به حال آن عاشقی که خدایش توفیق دهد و با خلوص پاک و نیتی که تنها و تنها برای خاطر خدا باشد، قفس تنگ و تاریک خود را بشکند و روحش پروازکنان به معشوق واقعی واصل گردد. زیرا که دنیا با تمام دورنگی نفاق منافقان برای عاشقان بسیار کوچک و تنگ و تاریک است و اما در جبهه‌‌های ایران چه می‌گذرد. اینجا مکان مقدس کربلا می‌باشد که یاران حسین مردانه جان فدای اسلام و قرآن عزیز می‌کنند و با قلبی پاک از تمامی افراد دست شسته‌اند و فقط شب و روزشان ذکر خدا می‌باشد. برادران و خواهران در کنار فرزندان شما از منافقان روباه‌صفت خبری نیست چرا که جبهه‌های حق علیه باطل جایگاه عشاق خدا می‌باشد و بس.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi