شناسه خبر : 32189
دوشنبه 04 اسفند 1393 , 15:21
اشتراک گذاری در :
عکس روز

راه‌اندازی «رادیو کاروان»

مدیر روابط عمومی ستاد راهیان نور شهید باقری از طراحی و راه‌اندازی رادیو کاروان برای روایتگری زائرانی خبر داد که تحت پوشش ستاد شهید باقری عازم مناطق عملیاتی جنوب کشور می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری حیات، سیدعلی بنی‌هاشمی مدیر روابط عمومی ستاد راهیان نور شهید صیاد شیرازی و شهید حسن باقری از طراحی رادیو کاروان برای روایتگری کاروان‌زائرانی خبر داد که تحت پوشش ستاد شهید حسن باقری عازم اردوهای راهیان نور می‌شوند.

وی با اعلام این خبر توضیح داد: خانواده‌هایی که با وسیله خودروهای شخصی خود اما تحت حمایت اسکانی و غذای ستاد شهید باقری به مناطق عملیاتی جنوب کشور سفر می‌کنند چون به صورت خانوادگی و مستقل از افراد دیگر در این اردوها شرکت می‌کنند نمی‌توانند مانند کاروان‌های دسته جمعی از روایتگران به شکل عمومی استفاده کنند.

بنی‌هاشمی در ادامه توضیحاتش افزود: برای وسایل نقلیه طی مسیر موجی از رادیو یا ردیف مشخصی تعریف می‌شود که اخبار کاروان را برای آن‌ها بازگو خواهد کرد. همچنین روایتگران طی مسیر به روایتگری پرداخته و یا فرمایشاتی از مقام معظم رهبری یا دیگر بزرگانی که در خصوص راهیان نور نکات ارزنده‌ای عنوان کرده‌اند پخش می‌شود.

وی ادامه داد: رادیو کاروان قبل از ورود زائران به هر یادمان، به صورت ویژه درخصوص محلی که به آن نزدیک می‌شوند توضیحاتی را ارائه خواهد داد و طی مسیر به بیان نکات و اخبار مرتبط با اردوهای راهیان نور می‌پردازد.

مدیر روابط عمومی ستاد راهیان نور شهید صیاد شیرازی و شهید حسن باقری اظهار داشت: اما دیگر کاروان‌ها که تحت پوشش ستاد شهید صیاد شیرازی بدون وسیله نقلیه شخصی به اردوهای راهیان نور می‌روند می‌توانند از حضور و سخنان راویان در داخل مناطق، داخل اتوبوس‌ها یا نزدیک محل اسکان خود بهره‌مند شوند.

اردوهای راهیان نور در ستاد شهید باقری از 27 اسفندماه آغاز و تا 7 فروردین ماه ادامه خواهد داشت همچنین این اردوها در ستاد شهید صیادشیرازی در سفرهای سه روزه از دهم تا 29 اسفندماه برقرار خواهد بود.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi